یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۸
حضور ناشران آموزشي در نخستين نمايشگاه تكنولوژي و محصولات آموزشي

نخستين نمايشگاه تكنولوژي و محصولات آموزشي مدارس با همكاري خانه رياضي آموزش و پرورش شهر تهران شنبه(26فروردين) افتتاح مي‌شود. در اين نمايشگاه ناشران كتاب‌ها و نرم‌افزارهاي آموزشي و كمك آموزشي، محصولات خود را عرضه مي‌كنند./

عليرضا قهرماني، مسوول كميته اجرايي نخستين نمايشگاه تكنولوژي و محصولات آموزشي مدارس در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اعلام اين خبر اظهار كرد: لزوم معرفی محصولات، محتوا و لوازم آموزشي استاندارد، تنظیم بازار و بهاي محصولات آموزشی و ضرورت معرفي شبکه‌های متمرکز توزیع محصولات آموزشي  و قابل اطمینان برای خانواده‌ها به وسيله آموزش و پرورش از جمله عواملي‌اند كه ضرورت برپايي اين نمايشگاه را فراهم مي‌‌كنند.

وي ادامه داد: با توجه به هوشمندسازي تمام مدارس در آينده نزديك، بايد نيازهاي مدارس براي تهيه محتواي آموزشي و كمك آموزشي، لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار دانش‌آموزان، تجهیزات الکترونیکی و غیرالکترونیکی مدارس و سرگرمی‌های فکری و پرورشی شناسايي شوند تا توليدكنندگان داخلي به تهيه آن‌ها اقدام كنند. نخستين نمايشگاه تكنولوژي و محصولات آموزشي مي‌كوشد تا با برقراري ارتباط نزديك ميان توليدكنندگان(شركت‌ها و نويسندگان) و مصرف‌كنندگان(مدارس) اين نيازها را شناسايي كند.

مسوول كميته اجرايي نخستين نمايشگاه تكنولوژي و محصولات آموزشي مدارس با بيان اين‌كه تاكنون حدود 100 شركت توليدكننده محصولات و تجهيزات آموزشي براي حضور در اين نمايشگاه ثبت‌نام كرده‌اند، عنوان كرد: نهادهای تصمیم‌گیرنده در حوزه آموزش و پرورش، طراحان، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات آموزشي، مدیران و مسوولان آموزش و پرورش، مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی، کارشناسان و دست‌اندرکاران صنایع مربوط به حوزه آموزش، دانش‌آموزان و اولیا، معلمان، استادان و دانشجويان مخاطبان اصلي اين نمايشگاه را تشكيل مي‌دهند.

نخستين نمایشگاه تکنولوژی و محصولات آموزشی و کمک آموزشی مدارس با همكاري خانه ریاضی تهران و حمایت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، شنبه(26فروردين) به مدت شش روز در مصلاي امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط