یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۰
مجموعه منتخب پدر و مادرهای آمریکا به ایران آمد

نشر چکه و انتشارات شهر قلم به زودی سه کتاب خود را با هدف آموزش زندگی سالم به کودکان روانه بازار می‌کند. این مجموعه با قلم مارتینه آگاسی و الیزابت وردیک نوشته شده و در سال انتشار خود در آمریکا به عنوان مجموعه منتخب پدر و مادرها معرفی شده ‌است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این مجموعه‌ سه جلدی با نام‌های «دست‌ها برای زدن نیستند»، «کلمه‌ها برای اذیت کردن نیستند» و «میکروب‌ها برای پخش کردن نیستند» با هدف آموزش شیوه‌ زندگی سالم به بچه‌ها منتشر شده است. 

این آثار را نشر چکه و انتشارات شهر قلم با شمارگان سه‌هزار نسخه منتشر کرده‌اند. این مجموعه به زودی در کتابفروشی‌ها عرضه می‌شود. این کتاب‌ها به صورت کتاب-فعالیت تولید شده و با بهره‌گیری از لحنی صمیمی و به کمک تصاویر به بچه‌ها یاد می‌دهد چطور با صلح و دوستی زندگی کنند و برای خود و دیگران دنیای بهتری بسازند. 

در این کتاب‌ها مجموعه فعالیت‌هایی نیز به بزرگترها اختصاص یافته است. این فعالیت‌ها به بزرگترها کمک می‌کند بحث‌های طرح شده در کتاب را به صورتی جذاب و عملی برای بچه‌ها بیان کنند. صفحات انتهایی هر کتاب به راهنمایی برای بزرگترها درباره موضوعات کتاب اختصاص دارد. پیام‌های مدنظر نویسنده و هدف کلی کتاب در بخش راهنمایی بزرگترها آمده است و فعالیت‌های عملی کتاب که غالبا از میان فعالیت‌های ساده و روزمره انتخاب شده در این بخش تشریح شده است. 

این مجموعه با قلم دکتر مارتینه آگاسی و الیزابت وردیک نوشته شده و افسانه طباطبایی آن را ترجمه کرده است. تصاویر این سه کتاب، اثر ماریه‌کا هین‌لن است. «دست‌ها برای زدن نیستند»، «کلمه‌ها برای اذیت کردن نیستند» و «میکروب‌ها برای پخش کردن نیستند» در سال انتشار خود در آمریکا به عنوان مجموعه منتخب پدر و مادرها معرفی شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها