دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۰
نمایشگاه کتاب استان لرستان امروز آغاز شد

هفتمین نمایشگاه کتاب استان لرستان آغاز به کار کرد. این نمایشگاه تا 21 اسفند ادامه خواهد داشت._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) علی اسماعیلیان مدیرکل اداره ارشاد استان لرستان با اشاره به افتتاح مراسم درصبح امروز، 15 اسفند و حضور نيافتن معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد در آیین آغازین این نمایشگاه گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی، پرواز آقای بهمن دری به سمت لرستان لغو شد و به علت بارندگی در محورهای استان، ایشان متاسفانه از راه زمینی هم نتوانستند به مراسم افتتاحیه برسند.

وی اضافه کرد: قرار بود با حضور ایشان در آیین آغازین نمایشگاه چند رونمایی کتاب و برنامه ویژه داشته باشیم، که ایشان به این برنامه نرسیدند و در یک تماس تلفنی از پیش آمدن این مساله ابراز ناراحتی کردند و قرار بر این شد که در مراسم اختتامیه، در این استان حاضر شوند و به همین علت رونمایی کتاب و سایر برنامه‌های مقرر هم به آن زمان موکول شد.

حجت‌الاسلام اسماعیلیان ساعت آیین آغازین نمایشگاه کتاب لرستان را 11 صبح امروز اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه با حضور حبیب‌الله دهمرده، استاندار لرستان، سید احمد میرعمادی، امام جمعه استان و چند تن از مدیران استانی برگزار شد.

وی افزود: استاندار و امام جمعه از نحوه برگزاری هفتمین نمایشگاه کتاب این استان ابراز رضایت کردند و در سخنانی اعلام کردند با این‌که کمبودهایی در مقدمات این نمایشگاه وجود داشت، اما در کل با توجه به امکانات، نمایشگاه به نحو مطلوب آغاز شد.

دویست و دهمین نمایشگاه کتاب استانی با حضور 250 ناشر در 156 غرفه و 25 هزار عنوان کتاب از صبح امروز در لرستان آغاز شده است و به مدت یک هفته، تا 21 اسفند ادامه خواهد داشت. 230 میلیون بن کتاب به بازدید کنندگان این نمایشگاه اختصصاص داده شده است.

ساعات بازدید از نمایشگاه 9 تا 12 و در نوبت عصر 16 تا 21 اعلام شده است. مکان نمایشگاه در سالن‌های جهاد کشاورزی استان، واقع در خیابان شورای خرم آباد، جنب مصلای امام (ره) است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها