دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۰
اتحاديه صنعت چاپ مشهد، استاني شد

اتحاديه صنعت چاپ مشهد با تاييد كميسيون عالي نظارت مجمع امور صنفي و توليدي كشور از اين پس به صورت استاني فعاليت مي‌كند و به نام اتحاديه صنعت چاپ خراسان رضوي تغيير نام داد.-

رييس اتحاديه چاپ خراسان رضوي با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: پيشنهاد تشكيل اتحاديه چاپ خراسان رضوي در ابتدا از سوي اتحاديه صنعت چاپ مشهد به مجمع امور صنفي و توليدي مشهد ارايه و با تاييد آنان روبه‌رو شد.

علي مغاني افزود: اين پيشنهاد همچنين به مجمع امور صنفي و توليدي استان خراسان رضوي و پس از آن به كميسيون عالي نظارت مجامع امور صنفي و توليدي كشور ارسال شد.

وي با بيان اين‌كه مجمع با اين درخواست و پيشنهاد موافقت كرده است، اظهار كرد: از اين پس تمام فعالان صنعت چاپ اين استان در شهرستان‌هاي مختلف مي‌توانند براي عضويت در اتحاديه اقدام كنند.

مغاني تصريح كرد: اغلب چاپخانه‌داران زيرمجموعه اتحاديه‌هاي صنفي تايپ و تكثير و يا كتابفروشان بودند كه با اين اقدام زمينه براي  پيوستن آن‌ها به اتحاديه چاپ فراهم شده است.

به گفته وي، ارتباط با نمايندگان چاپ و بسته‌بندي استان در شهرهاي مختلف، برپايي كلاس‌ها و دوره‌هاي آموزشي و توجيهي از جمله برنامه‌هاي اين اتحاديه براي اعضاي جديد خواهد بود.

اتحاديه صنعت چاپ مشهد از سال 1372 فعاليت خود را آغاز كرده است و اكنون 250 عضو دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط