شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۲
«دختری با روبان سفید» به كتاب‌خانه‌ی علامه جعفری می‌رود

رمان «دختری با روبان سفید» نوشته‌ي مژگان کلهر روز سه‌شنبه 16 اسفند در کتاب‌خانه علامه جعفری نقد و بررسی می‌شود.

ايبنا نوجوان: جلسه‌ي نقد و بررسي رمان «دختري با روبان سفيد» با حضور دو کارشناس و منتقد ادبی، محمدرضا گودرزی و صدیقه اسماعیل‌لو برگزار می‌شود.

این کتاب توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برای گروه سنی «د» و «هـ» و در قالب طرح «رمان نوجوان امروز» منتشر شده است.

«دختري با روبان سفيد» داستان دنيايي پر از وهم است. دنيايي كه در آن عكس‌ها جان مي‌گيرند. آدم‌هايي كه به خاطره‌ها پيوسته‌اند بازمي‌گردند و گذشته را مثل يك فيلم مي‌توان عقب برد و به جلو بازگرداند.

شخصيت‌هاي اصلي دنياي خيالي داستان «دختري با روبان سفيد»، يك دختر بچه، مادرش و یک پيرزن هستند.

اين جلسه‌ي نقد و بررسي روز سه‌شنبه 16 اسفند از ساعت 16 در كتاب‌خانه‌ي علامه جعفري خانه‌ي فرهنگ نور واقع در بزرگراه آيت‌الله كاشاني، خيابان حسن‌آباد، كوچه‌‌ي چهارم، پلاك 22 برگزار مي‌شود و شركت براي علاقه‌مندان، آزاد است.
 
از مژگان کلهر تا کنون داستان‌های «ماجراهای جیرک و جورک»، «آفتاب و عزیز خانم»، «کلاغ‌ها نمی‌پرند» (برنده‌ي جایزه‌ي سروش نوجوان)، «کسی که موهایم را شانه زد» (برنده‌ي جایزه‌ي پروین اعتصامی)، «با من دوست می‌شوی»(برنده‌ي جایزه‌ي سلام بچه‌ها)، «نامه‌ای از آسمان» (برنده‌ي کتاب سال کانون) و ترجمه‌ي «بدجنسی‌های گرگ کوچولو»، «هالینکا»، «کفترکش» و ماجراهای «هنری زلزله»، «گونی برد و گرین» و ... منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها