دوشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۹
انتخاب 14 طرح برتر با موضوع «نهضت مطالعه مفيد»

در يازدهمين نشست «نهضت مطالعه مفيد» مصوب شد تا از ميان طرح‌هايي كه معاونت‌هاي مختلف وزارت آموزش و پرورش با موضوع نهضت مطالعه مفيد ارايه مي‌كنند، چهارده طرح برتر براي اجرا انتخاب شوند.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين نشست با حضور حسين هژبري، معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش، حسن خالدي، مديركل امور تربيتي و مسابقه وزارت آموزش و پرورش، نمايندگاني از شوراي عالي آموزش و پرورش، سازمان آموزش و پرورش استثنايي، مركز امور بين‌الملل و مدارس خارج از كشور، سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي، سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور، سازمان دانش‌آموزي و كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در دفتر معاونت پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه حسن خالدي، مديركل امور تربيتي و مسابقه وزارت آموزش و پرورش عنوان كرد: بنا به گفته حميدرضا حاجي بابايي، وزير آموزش و پرورش، انتظار مي‌رود تا كارهاي بزرگي به وسعت مجموعه آموزش و پرورش انجام شود. اين كارهاي بزرگ نيازمند استفاده از نظرات و ديدگاه‌هاي انسان‌هاي فاخر و صاحب انديشه‌اند. بنابراين، ضرورت دارد تا كارگروه‌هاي معاونت‌هاي مختلف وزارت آموزش و پرورش با مطالعه بيشتر، طرح‌ها و برنامه‌هايي را با موضوع ترويج نهضت مطالعه مفيد تدوين كنند و پس از تصويب در كميته پژوهشي و برنامه‌ريزي خود، به كارگروه «نهضت مطالعه مفيد» وزارت آموزش و پرورش ارايه دهند.

وي ادامه داد: كارگروه «نهضت مطالعه مفيد» وزارت آموزش و پرورش از ميان اين طرح‌ها، چهارده طرح برتر را با هدف اجرا انتخاب خواهد كرد و به نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور ارسال مي‌كند.

در ادامه جلسه هر يك از حاضران، ديدگاه‌ها و نظراتشان را درباره چگونگي ترويج نهضت مطالعه مفيد در ميان دانش‌آموزان بيان كردند و به ارايه تجربيات خويش در اين حوزه پرداختند.

دوازدهمين نشست «نهضت مطالعه مفيد» چهارشنبه(10اسفند) در دفتر معاونت پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش واقع از ساختمان «علاقه‌مندان» واقع در خيابان شهيد سپهبد قرني، نبش چهارراه سميه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط