سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۰
«مگر چراغي بسوزد» احمد بيگدلي منتشر مي‌شود

احمد بيگدلي كه به تازگي مجموعه داستان «بي‌ترديد سه‌شنبه بود» را منتشر کرده است، به زودي مجموعه داستان ديگری را با نام «مگر چراغي بسوزد» روانه بازار کتاب می‌کند.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، بيگدلي درباره ماجراي انتشار اين كتاب توضيح داد: از سوي انتشارات روزنه در تماسي تلفني از من خواسته شد كتابي را براي انتشار به اين ناشر بسپارم و من داستان‌هايي را از مجموعه داستان «من ويران شدم» كه قبلا در اصفهان به چاپ رسيده بود، همراه با تعدادي از داستان‌هاي تازه‌ام در مجموعه‌اي با نام «مگر چراغي بسوزد» گردآوري كردم و به اين ناشر سپردم.
 
وي افزود: داستان‌هاي تازه‌اي را كه در اين مجموعه گنجانده‌ام، بسيار دوست دارم. در اين مجموعه تم اصلي داستاني‌ام را كه همان موضوعات نوستالژيک است، با تكنيک‌ها و تجارب جديدم در حيطه فرم  و محتوا به كار گرفته‌ام و از اين حيث به اين داستان‌ها نگاهي خاص دارم.

نويسنده برگزيده كتاب سال جمهوي اسلامي ايران درباره موضوع و فضاي داستاني برخي از داستان‌هاي كوتاه اين كتاب توضيح داد: اين داستان‌ها با همان دغدغه‌هاي هميشگي‌ام درباره آدم‌هاي پيرامون و زندگي‌هاي جديد  است و حتي برخي از آن‌ها درباره شخصيت‌هاي هنري است كه به گونه‌اي به آنان دلبستگي داشته‌ام.

رمان «بي‌ترديد سه‌شنبه بود»،‌ تازه‌ترين رمان بيگدلي اوايل زمستان امسال (1390) از سوي نشر «علم» راهي بازار كتاب شد. در اين كتاب شخصيتي به نام «ج» وجود دارد كه به گونه‌اي در زمينه طلسم كارهايي از دستش بر مي‌آيد و طي طريق مي‌كند. او وارد داستان مي‌شود و به كمک شخصيت مظلوم داستان مي‌آيد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط