یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۶ - ۱۴:۳۶
گاوها به آسانی شیر نمی‌دهند

کتاب «گاوها به آسانی شیر نمی دهند» نوشته «پرومود باترا»با ترجمه سیمین دانشور و زهرا عابدینی توسط انتشارات فراگفت منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «گاوها به آسانی شیر نمی‌دهند» به بیان اسرار مدیریت موفق در خانه و تجارتخانه پرداخته‌است.

این کتاب در بردارنده هشت فصل با عناوینی چون؛ آدم مثبت در برابر آدم منفی، راهی به سوی موفقیت، ایجاد یک تحول، پاسخ بده ولی نه با واکنش تند، هیچ کس کامل نیست، موفقیت سفر است نه مقصد، پشتکار خود را با شور و حرارت حفظ کنید و «سه رکن مدیریت: فکر، سوال و عمل» است.

در بخشی از جملات کلیدی کتاب آمده‌است:
«عمل کردن یا نکردن، مسئله این است. تا آن قدم اول را برندارید، مسافرت پر ماجرای شما شروع نخواهد شد. همین که آن چند قدم اول را بردارید، برداشتن قدم‌های بعدی آسان‌تر خواهد شد.»

از موضوعات این کتاب می‌توان به؛ طرح افکار و رویاها با خانواده، رقابت برای رسیدن به موفقیت، تاریخ تکرار می‌شود، سال‌های حساس و مهم، احترام و محبت، آزادی و مسئولیت، اقدام به موقع از بروز مشکلات جلوگیری می‌کند، پنهان کار نباشید و شادی آفرینی در محیط خانواده، اشاره کرد.

کتاب «گاوها به آسانی شیر نمی‌دهند» را انتشارات فراگفت قم در قطع رقعی، 176 صفحه، شمارگان 5000 نسخه و قيمت 18000 ريال به بازار نشر عرضه کرده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها