دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۵
زندگينامه حجت‌الاسلام فيروزيان به طلاب هديه مي‌شود

رييس دفتر تبليغات اسلامي اصفهان با اشاره به برگزاري اولين همايش چهره‌هاي ماندگار تبليغي اصفهان در سال گذشته گفت: مراسم تجليل از دومين چهره تبليغي اصفهان 27 بهمن برگزار مي‌شود. كتاب «زندگينامه حجت‌الاسلام فيروزيان» در اين مراسم در اختيار طلاب و شركت‌كنندگان قرار خواهد گرفت.-

 به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) و به نقل از روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي اصفهان، حجت‌الاسلام دكتر حبيب‌رضا ارزاني در نشست خبري دومين همايش تجليل از چهره ماندگار تبليغي اصفهان اظهار كرد: «حجت‌الاسلام غلامرضا فيروزيان» به عنوان دومين چهره ماندگار تبليغي اصفهان، 27 بهمن معرفي و تجليل مي‌شود. كتاب «زندگينامه حجت‌الاسلام فيروزيان» نيز در اين مراسم در اختيار طلاب و افراد شركت‌كننده قرار خواهد گرفت.

وي به فعاليت گسترده تبليغي حجت‌الاسلام فيروزيان اشاره كرد و افزود: تاسيس انجمن تعاليم ديني در سبزوار، راه‌اندازي روزنامه پيام حق در كرمان، تاسيس مدرسه جامع تعاليم اسلامي در اصفهان، حضور در برنامه‌هاي مبارزاتي و همچنين ساخت مسجد، مدرسه و بيمارستان در شهرهاي مختلف ايران از مهم‌ترين برنامه‌هاي تبليغي دومين چهره ماندگار تبليغي اصفهان قلمداد مي‌شوند.

دبير همايش چهره‌هاي ماندگار استان اصفهان ادامه داد: تبليغ ديني ويژه كودكان و نوجوانان، مبارزه با فرقه‌هاي ضاله، مبارزه با مفاسد در دوران شاه از جمله مقابله با پخش فيلم‌ها و اجراي تئاترهاي ضدديني و حضور جدي در برنامه‌هاي فرهنگي بعد از انقلاب اسلامي از ويژگي‌هاي اين مبلغ ديني است.

وي با اشاره به كهولت سن حجت‌الاسلام فيروزيان افزود: با اين‌كه بيش از 90 سال از عمر اين مبلغ ديني مي‌گذرد، اما وي همواره دغدغه برنامه تبليغي مخلصانه را داشته و دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط