شنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۶ - ۱۳:۲۲
دبیر پنجمین جشنواره «قلم‌زرین» مشخص شد

پدرام پاک‌آیین، سردبیر نشریه «کتاب هفته» و سرپرست سابق خبرگزاری کتاب ایران، توسط هیات مدیره انجمن قلم ایران، به عنوان دبیر پنجمین جشنواره «قلم زرین» انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در آخرین نشست هیات مدیره انجمن قلم ایران، پدرام پاک‌آیین، شاعر و روزنامه‌نگار به عنوان دبیر پنجمین جشنواره «قلم زرین» انتخاب شد.

جشنواره «قلم زرین» در سال جاری، تمامی کتاب‌های داستان، نقد، شعر و پژوهش ادبی که در دو سال اخیر منتشر شده باشند را مورد قضاوت قرار داده و برگزیدگان آ‌نها را در چهاردهم مرداد ماه سال ۸۷ خورشیدی اعلام خواهد کرد.

پدرام پاک آیین، کار در عرصه ادبیات را با شعر کودک و نوجوانان آغاز کرد و تاکنون چند کتاب در زمینه شعر و نقد شعر کودک و نوجوان و ادبیات منتشر کرده و موفق به دریافت جوایزی از جشنواره «ادبیات عاشورایی» و «سلام بچه‌ها» شده است. وی همچنین سابقه داوری کتاب سال، مدیریت گروه فرهنگ وادب و تحریریه پخش رادیو فرهنگ، سردبیری هفته نامه‌های «تیک تاک» و «دیدار» (ضمیمه روزنامه جام جم)، دبیری گروه فرهنگی «جام جم آنلاین»، سرپرستی موقت خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، و دبیری «جشنواره بانوی فرهنگ» را در کارنامه خود داشته است.

وی هم‌اکنون به عنوان سردبیر نشریه «کتاب هفته» فعالیت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها