سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۱
قدرداني از اهداکنندگان نسخه‌های خطی نفیس به كتابخانه ملي

دومين جشنواره هفته پژوهش سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران امروز (سه شنبه 29 آذر) با معرفي برگزيدگان و قدرداني از اهداکنندگان نسخه‌های خطی نفیس، چاپی و نیز اسناد و عکس‌های ارزشمند به كتابخانه ملي پايان يافت.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، در این مراسم از سیاوش صالحی (اهداکننده یک نسخه خطی نفیس)، خانواده مرحوم دکتر بزرگی (اهداکننده دو نسخه خطی، 205 نسخه چاپ سنگی و 136 کتاب چاپی)، طیبه مدرسی (اهداکننده پنج نسخه خطی، 27 نسخه چاپ سنگی، 565 کتاب چاپی و 640 نشریه)، قالیبافان (اهدا کننده هزار و 853 منبع)، مهدی نخعی (اهداکننده 108 برگه سند، 30 قطع خوشنویسی، 5 عکس و نقشه) و مازیار نیل چی (اهدا کننده 639 منبع) قدرداني شد. 

در اين مراسم همچنين پس از اهدای دو لوح تقدیر و جوایزی به جعفر مهراد، ريیس مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری شیراز از سوی ريیس کتابخانه ملی، نفرات برتر جشنواره هفته پژوهش كتابخانه ملي معرفی شدند. 

در بخش پایان‌نامه‌ها مهسا فرح حسینی،‌ محبوبه شاکری،‌ الهه حسن‌زاده و فرناز محمدی و مریم آخوندي برگزيده شدند.

در بخش هیات علمی، غلامرضا عزیزی،‌ میترا صمیعي و حبیب‌الله عظیمی تقدير شدند. در بخش کارشناسان پژوهشگر، محمد بقایی و علی اکبر صفی‌پور رتبه‌های اول و دوم را كسب كردند اما با انصراف اين دو از دریافت جوايز، فریبرز درودی، صدیقه روحی و حسین روحانی صدر معرفي شدند.

در بخش آثار خارج از سازمان، الهام ملک‌زاده،‌ ابراهیم رسولی و علیرضا کی‌قبادی به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

در بخش ثبت اختراع نيز محمد حدادی، مخترع و مبتکر برگزیده و معرفی شد. در بخش فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری محمد علی احمدی ابهری و علی صادق زاده تقدير شدند.

در این مراسم همچنین از 45 تن دیگر از کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران نیز که به نحوی در فعالیت‌های پژوهشی نقش داشته‌اند، قدرداني شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها