سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۶ - ۱۱:۱۴
رمان ترسناک جدیدی از استفن کینگ منتشر می‌شود

رمان «شکارچی رویا» اثر استفن کینگ، نویسنده امریکایی داستان‌های ترسناک، توسط پرویز کریمی‌ناصری ترجمه شده و به زودی به بازار کتاب ایران عرضه می‌شود. این رمان که فیلمی نیز با اقتباس از آن ساخته شده، بر اساس خاطره‌ای واقعی از زندگی نویسنده‌اش به رشته تحریر در آمده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب جدیدی از استفن (استیون) کینگ، نویسنده امریکایی داستان‌های ترسناک و خالق رمان «مسیر سبز» در ایران منتشر می‌شود.

این رمان که «شکارچی رویا» نام دارد، توسط پرویز کریمی‌ناصری به زبان فارسی ترجمه شده و به زودی توسط انتشارات روشنگران و مطالعات زنان، به بازار کتاب ایران عرضه می‌شود.

«شکارچی رویا»، با نام اصلی «Dreamcatcher»، در سال ۲۰۰۱ میلادی، توسط کینگ به رشته تحریر در آمده است. این نویسنده داستان «شکارچی رویا» را بر اساس سانحه تصادف رانندگی که برای خود او روی داده به رشته تحریر در آورد است.

همچنین در سال ۲۰۰۳ میلادی فیلمی با همین نام در ژانر وحشت، به کارگردانی لارنس کاسدان و براساس این رمان تهیه شده است.

استفن کینگ، نویسنده ۶۰ ساله امریکایی، بیشتر به خاطر انتشار داستان‌های ترسناک شهرت دارد. او تاکنون بیش از ۲۰۰ داستان و رمان منتشر ساخته که اکثر آنها با مضامین هراس آور همراه بوده‌اند. از برخی آثار این نویسنده، فیلم‌های پروفروشی همچون «مسیر سبز» (The Green Mile)، تهیه و نمایش داده شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط