شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۶
ورود بيش از 23 هزار منبع اطلاعاتي به كتابخانه ملي

23 هزار و 479 منبع اطلاعاتي شامل كتاب، نشريه و منابع غيركتابي در آبان ماه سال جاري به سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران وارد شد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) و به نقل از روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران، از اين تعداد 14 هزار و 747 جلد به صورت واسپاري و 7 هزار و 342 جلد به صورت اهدايي در اختيار كتابخانه ملي قرار گرفته است.
 
اين منابع پس از دريافت، فهرست‌نويسي و مراحل آماده‌سازي براي استفاده پژوهشگران و محققان وارد مخازن كتابخانه مي‌شوند و در صورت عدم نياز سازمان، به كتابخانه‌هاي شهرها و استان‌هاي كشور اهدا خواهد شد.

همچنين در خبر ديگري به نقل از روابط عمومي اين سازمان،‌ اسناد استانداري‌هاي آذربايجان غربي و گيلان پس از تنظيم و پردازش، در گنجينه اسناد ملي سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران در دسترس محققان و پژوهشگران قرار گرفت. 

اين اسناد مربوط به تاريخ معاصر ايران از سال 1320تا 1362 است و شامل مكاتبات اداري، بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي استانداري‌ها، طرح‌هاي عمراني، بودجه و تامين اعتبارات، عملكرد شهرداري‌ها، انتخابات، ادارات و دواير دولتي و ساير مسايل و وقايع شهرستان‌هاي تابع است. 

فهرست اسناد ذكر شده از ششم آذر ماه از طريق سيستم جستجوي منابع در سايت سازمان اسناد و كتابخانه ملي، در اختيار محققان و پژوهشگران علاقه‌مند قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها