سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۹
بچه‌ها و نویسندگان بزرگ، کتاب مشترک می‌نویسند

هم‌زمان با هفته‌ی کتاب و كتاب‌خواني، مسابقه‌ای برای کودکان علاقه‌مند به نويسندگي برگزار می‌شود که در آن کودکان می‌توانند با نویسندگانی چون محمدرضا شمس، شکوه قاسم‌نیا، لاله جعفری، ناصر کشاورز و سوسن طاقدیس به صورت مشترک کتاب بنویسند.

ايبنا نوجوان: شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند طبق الگو و موضوعات مجموعه کتاب‌های «یک اسم و چند قصه» كه قرار است از سوي انتشارات چكه و شهر قلم منتشر شود، با قصه‌هایی کوتاه و در فضای فانتزی - تخیلی در این مسابقه شرکت کنند. 

آثار نوجوانان و کودکان توسط نویسندگان برجسته، داوری مي‌شوند و بهترین قصه‌ها علاوه بر گرفتن جایزه، در مجموعه یا مجموعه‌های جداگانه‌ای به چاپ خواهند رسید.
 
«يک اسم و چند قصه» یک مجموعه‌ی 15 جلدی است که در آن شکوه قاسم‌نیا، محمدرضا شمس، ناصر کشاورز، لاله جعفری، سوسن طاقدیس، فروزنده خداجو، طاهره خردور، مجید راستی، مهری ماهوتی، افسانه گرمارودی، شراره وظیفه‌شناس، ناصر نادری و علیرضا متولی درباره‌ی موضوع‌هاي مختلف، قصه‌های کوتاه نوشته‌اند. 

دبیری این مجموعه را شکوه قاسم‌نیا، نویسنده و شاعر کودک عهده‌دار بوده است. نویسندگان در هر قصه تلاش کرده‌اند بدون مقدمه چینی سراغ اصل ماجرا بروند و تنها بر یک مسأله متمرکز شوند که متناسب حوصله و توان فکری خردسال باشد. 
این کتاب‌ها در نشر چکه و شهر قلم منتشر می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها