جمعه ۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۲
استفن کینگ به سراغ خون آشامان رفت

استفن کینگ نویسنده پرفروش آمریکایی ، دوستدارانش را در جریان جزییات بیشتری از ادامه رمان «درخشش» که در دست نوشتن دارد قرار داد.در این رمان گروهی از تبهکاران با شکل و شمایل خون آشامان حضور دارند. -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از هالیوود ریپورتر، او با اعلام این که در تاریخ 8 نوامبر (18 آبان) جدیدترین رمانش درباره ترور جان اف کندی را منتشر می کند، جزییاتی از ادامه رمان «درخشش» را که در دست نوشتن دارد فاش کرد.
 
استفن کینگ که در دانشگاه جورج میسون در فیرفکس حضور یافته بود با خواندن بخشی از این دنباله از پیشرفت کارش خبر داد. 

«درخشش» که نخستین بار در سال 1977 منتشر شد و نقطه عطفی در کار کینگ برای رسیدن به شهرت بود، داستان خانواده «ترنس» را روایت می کند که زمستان را در هتلی در منطقه سرد کلرادو سر می کنند تا پدر خانواده که نویسنده است بتواند اثر جدیدش را کامل کند. این کتاب با فیلمی که استنلی کوبریک با اقتباس از آن با بازی «جک نیکلسون» در نقش «جک ترنس» ساخت جایگاهی خاص در ژانر آثار ترسناک به دست آورد و در ردیف آثار مورد علاقه بسیاری از دوستداران این ژانر قرار گرفت. 

کینگ به حاضران در این جلسه گفت در ادامه این رمان، او زندگی «دنی ترنس» پسر خانواده را که اکنون بزرگ شده است، روایت می کند. در این رمان گروهی از تبهکاران با شکل و شمایل خون آشامان نیز حضور دارند که با گرفتن انرژی مردم زندگی می کنند. این گروه سگ ها را دوست ندارند و سگ ها هم نسبت به آنها واکنش نشان می دهند. اما آنها به بچه های بیمارعلاقه زیادی دارند !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها