جمعه ۱۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۸
مسابقات آثار چاپي استاني به خراسان رضوي رسيد

نخستين دوره مسابقات تخصصي صنعت چاپ خراسان رضوي آبان ماه امسال در مشهد برگزار مي‌شود، در اين مسابقات آثار برتر سه حوزه ليتوگرافي، چاپ و صحافي و زير مجموعه‌هاي وابسته با يكديگر به رقابت مي‌پردازند._

رييس اتحاديه چاپخانه‌داران مشهد با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) گفت: صنعت چاپ در استان خراسان رضوي از قوت و پايداري بسياري برخوردار است و فعالان پيشكسوت بسياري در اين حوزه مشغول به كارند.

علي مغاني ادامه داد: فعالان چاپ خراسان رضوي امسال فرصت دارند براي نخستين بار به صورت استاني،توانمندي‌هاي چاپي خود را در رقابت با يكديگر محك ‌بزنند.

وي با بيان اينكه مسابقات چاپ استاني، راهكاري براي شناسايي ظرفيت چاپي استان‌هاست، يادآور شد: فعالان صنعت چاپ استان مي‌توانند در سه حوزه پيش از چاپ، فرايندها و روش‌هاي چاپي و مديريت پروژه‌هاي چاپي، محصولات و نمونه‌هاي برتر واحدهاي صنفي خود را به دبيرخانه مسابقات ارسال كنند.

مغاني با تاكيد بر اينكه مسابقات جشنواره چاپ، کیفیت چاپ را مبنای ارزيابي خود قرار داده است، ادامه داد: مسابقات چاپ می‌تواند نتیجه و اثری بسیار عمیق و گسترده بر جامعه، اقتصاد، صنعت و فرهنگ داشته باشد زیرا کیفیت علاوه بر فروش بیشتر و بازاریابی، نتایج ارزنده‌ای برای اقتصاد ملی و ارتقاي بهره‌وری به ارمغان می‌آورد.

به گفته وي، به زودي فراخوان نخستين دوره مسابقات تخصصي صنعت چاپ خراسان رضوي اعلام مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها