دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۹
«هر شاعر درختی است» منتشر شد

مجموعه شعر «هر شاعر درختی است» به کوشش حمیدرضا شکارسری و با همکاری کانون شعر فرهنگسرای خاوران، از سوی انتشارات فصل پنجم منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرهنگسرای خاوران، این مجموعه در برگیرنده آثار بیش از 50 شاعر از اعضای این کانون است که در حوزه شعر نو زیر نظر حمیدرضا شکارسری فعالیت می‌کنند.

شکارسری در مقدمه این اثر آورده است: «کارگاه شعر فرهنگسرای خاوران طی بیش از یک دهه فعالیت مستمر، با حضور و همت افرادی چون عبدالجبار کاکایی و سعید بیابانکی، شاعرانی را به جامعه ادبی کشور معرفی کرده است که امروز هر یک صاحب اثری تالیفی هستند. 

این اثر با مشارکت فرهنگسرای خاوران و انتشارات فصل پنجم منتشر شده و نخستین کتابی است که از سوی این کانون به بازار نشر عرضه می‌شود.

علی‌رضا مژگانی، رییس فرهنگسرای خاوران، درباره این اثر گفت: هدف مدیریت فرهنگی هنری منطقه پانزده از چاپ این کتاب، حمایت از شاعران جوانی بوده است که با وجود استعداد سرشار کمتر فرصت عرضه توانایی‌های خود را داشته‌اند.

وی افزود: در نظر داریم هر سال یک کتاب از مجموعه شعرهای اعضای کانون شعر فرهنگسرای خاوران را منتشر کنیم، تا ضمن حمایت از اعضای این کانون، انگیزه‌ای برای دیگر شاعران جوان نیز ایجاد شود.

کانون شعر فرهنگسرای خاوران از سال 1379 تاکنون در منطقه 15 مشغول به فعالیت است و جلساتی را به صورت هفتگی و در روزهای یک‌‌شنبه از ساعت 16 تا 18 عصر برگزار می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها