شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۱
تمديد مهلت ثبت‌نام ناشران براي حضور در نمايشگاه «ياد يار مهربان»

آخرين مهلت ثبت‌نام ناشران براي شركت در نهمين نمايشگاه ياد يار مهربان، چهارشنبه(23 شهريور)، اعلام شد. پيش از اين ناشران تا سه‌شنبه(15 شهريور) فرصت داشتند تا با مراجعه به پايگاه اينترنتي نمايشگاه «ياد يار مهربان» نسبت به شركت در اين نمايشگاه اقدام كنند.-

محسن عموشاهي، مدير اجرايي نهمين نمايشگاه ياد يارمهربان، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در اين باره اظهار كرد: با توجه به اينكه امسال براي نخستين‌بار ثبت‌نام ناشران براي شركت در نمايشگاه به صورت اينترنتي انجام مي‌شود، مهلت ثبت‌نام ناشران و معرفي كتابهاي‌شان در پايگاه اطلاع‌رساني نمايشگاه به نشاني‌هاي www.shahrpress.ir و www.yym.ir تا چهارشنبه(23 شهريور) تمديد شد.

وي ادامه داد: تا امروز(12 شهريور) 320 ناشر از ناشران فعال كشور براي شركت در نمايشگاه ياد يار مهربان ثبت‌نام و حدود 13 هزار و 500 عنوان كتاب را معرفي كرده‌اند.

مدير اجرايي نهمين نمايشگاه ياد يار مهربان عنوان كرد: تعداد ناشران علاقه‌مند براي شركت در نهمين نمايشگاه ياد يارمهربان با نزديك شدن به روزهاي پاياني مهلت ثبت‌نام، رو به افزايش است. پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، كتاب‌هاي ارسالي به دبيرخانه نمايشگاه توسط هيات كارشناسي متشكل از نمايندگان معاونت امورفرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، سازمان فرهنگي ـ هنري شهرداري تهران و وزارت آموزش و پرورش بررسي خواهند شد تا كتاب‌هايي كه مناسب با نياز مخاطبانند، انتخاب و در نمايشگاه عرضه شوند.

عموشاهي با اشاره به اين كه تجهيز كتابخانه‌هاي مدارس به جديدترين كتاب‌ها و ترويج فرهنگ مطالعه در ميان دانش‌آموزان، از جمله مهم‌ترين اهداف برپايي نمايشگاه ياد يار مهربان به شمار مي‌آيند، يادآور شد: كتاب‌هايي كه ناشران در پايگاه اينترنتي نمايشگاه ياد يار مهربان معرفي مي‌كنند، بايد مربوط به سال‌هاي 1388، 1389 و 1390 باشند.

وي در پايان گفت:‌ مسوولان مدارس مي‌توانند با در دست داشتن دعوت‌نامه‌اي كه حاوي كارت ويژه خريد از نمايشگاه است، كتاب‌هاي مورد علاقه و نيازشان را تهيه كنند. 

موسسه نشر شهر با مشاركت سازمان فرهنگي ـ هنري شهرداري تهران و معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با اعتباري بالغ بر 20 ميليارد ريال، نهمين نمايشگاه ياد يار مهربان را همزمان با هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران برگزار خواهد كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط