جمعه ۳ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۹:۰۰
محامدي به زودي با «تبرئه شده» به بازار نشر مي‌آيد

منيژه محامدي با بيان اين كه نمايشنامه «تبرئه شده» به زودي به چاپ مي‌رسد، گفت: اين نمايش را از اول ارديبهشت در تالار چهارسو اجرا مي‌كنم.

منيژه محامدی مترجم و كارگردان تئاتر در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين كه «تبرئه شده» اثر مشترک اریک جنسن و جسیکا بلک دو نمایشنامه نویس امریکایی است، گفت: اين اثر براساس داستان‌های واقعی و تحقیقات مستند از تعدادی تبرئه شده آمریکایی نوشته شده است.

وی با اشاره به اين كه نمايشنامه «تبرئه شده» به زودي در انتشارات افراز به چاپ مي‌رسد، عنوان كرد: این نمایش داراي جذابيت مفهومي در نمايشنامه است و برای اولین بار اجرا می شود. 

محامدي اشاره كرد، اين نمايش از اول ارديبهشت ماه در تالار چهارسو اجراي خود را آغاز مي‌كند و يادآور شد: محمد اسكندري، مهوش افشارپناه، فرناز رهنما، عمار تفتي، محمود لاچيني، مجيد جعفري، محمد نادري، نادر نادرپور، داريوش برزگر و سام كبودوند در اين نمايش بازي مي‌كنند. 

وي اضافه كرد: «درام درماني» و «نمايشنامه سووشون» دو اثري است كه به تازگي در  نشر قطره به چاپ رساندم.

منيژه محامدي تاكنون کتاب‌هاي "پرواز برفراز آشيانه فاخته" اثر فيليپ برناردي،  "مسئله‌ايي نيست" اثر ديويد آيوز، "روز از نو" اثر داريو فو، "بداهه سازي در تئاتر" اثر فيليپ برناردي  و "حکومت نظامي" اثر فرانكو سوليناس را ترجمه و به چاپ رسانده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط