سه‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۵
«ژيلي پيلي و عروسک‌هاي شيرين» به برج آزادي مي‌آيند

احمد سليماني، نويسنده و كاگردان تئاتر، از اجراي نمايشنامه «ژيلي پيلي و عروسك‌هاي شيرين» نوشته محمدرضا كوهستاني خبر داد. اين نمايشنامه با عنوان «يك دختر يك سرباز» منتشر شده است.-

سليماني به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: اين نمايشنامه داستان دختر كودك به نام «شيرين» است كه پدرش قصد دارد با پايان يافتن ماموريت به محل خدمت خود بازگردد. يك هيولا به اتاق شيرين حمله مي‌كند و او قصد دارد با كمك عروسك‌هايش از خودش دفاع كند.

وي ادامه داد: اين نمايش در سال 86 در تالار هنر اجرا شده است و براي دومين بار از 9 تا 31 شهريور در برج آزادي به روي صحنه مي‌رود.

سليماني در پاسخ به اين پرسش كه در اجراي مجدد نمايش چه تغييري ايجاد شده، اظهار کرد: در اين اجرا با تماشاگر ارتباط برقرار مي‌شود و مخاطبان در نمايش دخيل‌اند؛ اين كار موجب جذابيت نمايش مي‌شود چون كودكان هم علاقه دارند در روند نمايش تاثيرگذار باشند. 

نمايشنامه‌ای که این تئاتر با توجه به آن تولید شده است با عنوان «يك دختر يك سرباز» نوشته محمدرضا كوهستاني به مناسبت چهاردهمين جشنواره تئاتر كودك و نوجوان از سوي انتشارات نمايش منتشر شده است.

مجيد اميري، سيدحميد لاجوردي، ماشاالله كوهستاني، مهدي نيك‌روش، محسن صباغ‌زاده، فاطمه حسيني و الهام سادات رسولي از بازيگران نمايشند. طراحي صحنه و لباس به عهده مهدي نيك‌روش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها