سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۳
زندگينامه خالق اپل نوامبر منتشر مي شود

همه آنهايي كه شيفته تكنولوژي هستند از شنيدن خبر انتشار بيوگرافي استيون جابز خالق اپل تا ماه نوامبر (آبان) احساس خوشحالي مي كنند.*

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از نيويورك تايمز، انتشار زندگينامه استيون.پي.جابز مي‌تواند يكي از لحظات نادر براي دوستداران تكنولوژي باشد. اين كتاب كه با عنوان «استيو جابز: يك زندگينامه» منتشر مي‌شود توسط والتر ايزاكسون نوشته شده و در حالي كه برنامه ريزي ها انتشار آن در اواسط ماه مارس (اواخر اسفند) را تعيين كرده بودند، انتشارات «سيمون اند شوستر» ناشر كتاب ديروز اعلام كرد اين كتاب از 21 نوامبر(30 آبان) در دسترس دوستداران آن خواهد بود. 

«تريسي گست» كه مديريت تهيه اين كتاب را برعهده داشت در يك گفتگوي تلفني ابراز كرد با توجه به اين كه متن كتاب آماده شده است، دليلي نداشت كارهاي فني براي انتشار آن را به تعويق بياندازيم. 

به گفته ناشر كتاب، خود جابز نيز براي تهيه مطالب آن با نويسنده همكاري كرده اما از او درخواست شد تا هيچ كنترلي بر مطالب كتاب نداشته باشد و حتي توقع اين را نداشته باشد كه نگاهي به مطالب تهيه شده در اخرين لحظه بياندازد. 

وي افزوده است به همين دليل هم اين كتاب با هيچ محدوديتي روبه رو نبوده و مردم مي‌توانند گفته‌هاي صادفانه جابز را در اين كتاب بخوانند. اين گفته ها نه تنها از زبان جابز بلكه از زبان دوستان، همكاران و آشنايان و رقباي او جمع آوري شده است. 

بيوگرافي قبلي درباره جابز هرگز منتشر نشد و كمپاني اپل در سال 2005 از انتشارات جان وايلي و پسران خواست تا جلو انتشار آن را بگيرد. 

اين كتاب در 448 صفحه منتشر مي شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها