یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۰
عرضه 350 عنوان كتاب شركت چاپ و نشر بين‌الملل در مصلي

شركت چاپ و نشر بين‌الملل با 350 عنوان كتاب كه شامل 35 عنوان كتاب جديد در حوزه دين مي‌شود، به نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم آمده است.*

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، كتاب‌هاي ديني شركت چاپ و نشر بين‌الملل با موضوعات متفاوتي مانند تاريخ، ادبيات و هنر، تربيت فرزند و خانواده، اخلاق، احكام دين، عرفان و فلسفه و كلام گروه‌بندي شده و در اختيار مخاطبان قرار گرفته‌اند.

از كتاب‌هاي چاپ جديد اين انتشارات مي‌توان به «تفسير بلاغ» نوشته «آيت‌الله سيد ابوالفضل مير محمدي زرندي» كه مجموعه‌اي چهار جلدي و با قيمت 450000 ريال است، اشاره كرد.

از ديگر كتاب‌هاي چاپ نخست شركت و چاپ و نشر، كتاب‌هاي تربيتي «دكتر حميد محمد قاسمي» است كه شامل سه عنوان «اصلاح و افساد در داستان‌هاي قرآن»، «اصول تربيتي در داستان‌هاي قرآن» و «روش‌هاي تربيتي در داستان‌هاي قرآن» مي‌شود.

اين انتشارات در حوزه تاريخ نيز كتاب «تتمه‌المنتهي» نوشته «حاج شيخ عباس قمي» با ترجمه «غلامحسين انصاري» را به تازگي به چاپ رسانده است.

شركت چاپ و نشر در حوزه كتاب‌هاي لاتين نيز فعاليت دارد كه از كتاب‌هاي چاپ نخست آن به زبان انگليسي مي‌توان به «محيط پيدايش اسلام» نوشته «سيد محمد بهشتي» و همچنين كتاب «سيرت‌هاي دوگانه انسان» نوشته «محي‌الدين حائري شيرازي» اشاره كرد. كتاب‌هاي «جامعه شناسي و غرب‌گرايي» نوشته «علي محمد نقوي» و «خلاصه تعاليم اسلام» نوشته «علامه سيد محمد حسين طباطبايي» نيز از جمله كتاب‌هاي زبان فرانسه اين انتشارات محسوب مي‌شوند.

«شركت چاپ و نشر بين‌الملل» در راهرو الف، ورودي 6، بخش نشر مكتوب واقع شده است.

نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم تا جمعه (4 شهريور) با شعار «قرآن، كتاب بيداري اسلام» در مصلاي امام خميني(ره) تهران برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط