پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۰
تضاد مذهب شافعي با وهابيت؛ اين بار در «زيارت قبور»

انتشارات دليل‌ما دومين مجلد از مجموعه «تضاد مذهب شافعي با وهابيت» را با عنوان «تيشه‌ها و ريشه‌ها(2)؛ زيارت قبور» در نوبت نشر دارد. اين كتاب به زيارت اهل قبور اختصاص مي‌يابد._

فريد مسعودي، مدير علمي انتشارات دليل‌ما، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) با بيان اين مطلب، اظهار كرد: مؤلف در اين كتاب، تضاد اعتقادات مذهب شافعي را با اعتقادات وهابيت بر اساس منابع و مصادر شافعيان بيان مي‌كند. 

وي افزود: مطالب كتاب حاضر در شش بخش جاي دارند. نظر وهابيت و دلايل آنها در منع زيارت اهل قبور، نظر علماي شافعي در زيارت قبور و موضع‌گيري آنها در مقابل ابن تيميه و وهابيت، از جمله عناوين اين نوشتارند. 

مسعودي ياد آور شد: ادله علماي شافعي در تاييد زيارت قبور، زيارت قبور توسط زنان و نقد و بررسي آن در نظر علماي شافعي، كتاب‌هاي علماي شافعي در تاييد زيارت قبور كه برخي از آنها در پاسخ به شبهات وهابيتند و اهتمام علما و پيروان شافعي به زيارت قبور، از ديگر مطالبي‌اند كه مخاطبان اين كتاب آنها را مطالعه خواهند كرد. 

نخستين چاپ كتاب «تيشه‌ها و ريشه‌ها (2)؛ زيارت قبور» را انتشارات دليل‌ما به زودي در 142 صفحه خشتي با جلد شوميز و بهاي  18000 ريال منتشر مي‌كند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط