شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۰
آثار انجمن شعر امین منتشر می‌شود

انجمن ملی شعر امین انتشار هفت عنوان کتاب در 10 جلد در زمینه شعر توحیدی را گردآوری و آماده انتشار کرده است. این انجمن در صورت دریافت مجوز انتشارات آثارش را به نام انجمن و در غیر این‌صورت توسط ناشر دیگری منتشر می‌کند._

علی‌رضا علیزاده، دبیر انجمن شعر ملی امین، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: «برگزیده شعر توحیدی جهان» (معرفی بیش از 60 شاعر) «برگزیده شعر توحیدی کودک و نوجوان»، «سرآمدان شعر توحیدی در ادبیات فارسی» و مجموعه دو جلدی «منتخب آثار کنگره شعر توحیدی» عنوان برخی از این آثار هستند.

وی در ادامه توضیح داد: «نامه محبت» با عنوان فرعی «معرفی و پاسداشت اشعار توحیدی محمدجواد محبت»، مجموعه دو جلدی «مقاله و پژوهش در باب شعر توحیدی» و «نیایش و ستایش در شعر فارسی» عنوان دیگر آثار آماده انتشار این انجمن هستند.

دبیر انجمن شعر امین افزود: برخی از این آثار به احتمال زیاد در فصل تابستان و پیش از برگزاری «کنگره شعر توحیدی» یا همزمان با آن منتشر می شوند.

این آثار زیر نظر مرتضی امیری اسفندقه، دبیر علمی انجمن شعر امین به چاپ می‌رسند.

انجمن شعر امین بهمن سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد. این انجمن سلسله نشست‌هایي با عنوان «حلقه شعر امین» را به صورت هفتگی برگزار می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط