دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۳
«نگهبانان دروازه» به كتاب‌فروشی‌ها آمدند

«دروازه‌ي كلاغ»، «طلوع شب» و «ستاره‌ي شيطاني»، نام سه كتاب از مجموعه‌ي «نگهبانان دروازه» است كه به‌تازگي منتشر شده‌اند.

ايبنا نوجوان: «نگهبانان دروازه»، عنوان مجموعه‌اي از نويسنده‌ي انگليسي «آنتوني هوروويتس» است.
به‌تازگي انتشارات «قطره» و «ايران‌بان»، با همكاري يكديگر، 3 جلد از اين مجموعه را منتشر كرده‌اند.
«دروازه كلاغ»، «طلوع شب» و «ستاره‌ي شيطاني» كتاب‌هاي منتشر شده‌ي «نگهبانان دروازه» هستند.

ترجمه‌ي «دروازه كلاغ» به عهده‌ي «مريم ملكوتي» بوده و دو عنوان ديگر را «ندا شادنظر» ترجمه كرده است. او به‌زودي ترجمه‌ي جلد چهارم نگهبانان دروازه با عنوان «گورستان» را نيز آغاز مي‌كند.

شادنظر پيش از اين درباره‌ي موضوع اين مجموعه به «ايبنا نوجوان» گفته بود: «نگهبانان دروازه، ماجراي 5 نوجوان است كه قدرت‌هاي مافوق طبيعي دارند و بايد با نيروهاي اهريمني كه قصد نابودي زمين را دارند مبارزه كنند. در واقع اين كتاب را مي‌توان سمبليك دانست كه در آن به شرايط حال حاضر جهان اشاره شده است

در ابتداي اين مجموعه، با پسر 14 ساله‌اي به نام «مت فريمن» آشنا مي‌شويم كه به وجود نيروهاي شيطاني پي مي‌برد؛ اما كسي حرف او را باور نمي‌كند! و حتماً مي‌توانيد حدس بزنيد كه مت براي اثبات حرفش به چه دردسرهايي مي‌افتد!

«آنتوني هوروويتس» (Anthony Horowitz)، مجموعه‌ي نگهبانان دروازه را با نام The Power Of Five و از سال 2005 راهي بازار كتاب كرده است. 

اين نويسنده 4 جلد نخست اين مجموعه يعني «دروازه‌ي كلاغ»، «طلوع شب»، «ستاره‌ي شيطاني» و «گورستان» را نوشته و منتشر كرده است اما زمان انتشار جلد پنجم كه احتمالاً آخرين عنوان مجموعه خواهد بود، هنوز مشخص نيست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها