یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱
برگزیدگان مسابقه شعر توحیدی تقدیر می‌شوند

15 برگزیده مسابقه شعر غرفه انجمن ملی شعر امین در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عصر فردا(23 خرداد) در سرای اهل قلم تقدیر می‌شوند. سخنرانی مرتضی امیری اسفندقه درباره شعر توحیدی بخش دیگری از این برنامه است.

علیزاده، دبیر انجمن ملی شعر امین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: در ایام نمایشگاه با همکاری موسسه خانه کتاب و سرای اهل قلم مسابقه‌ای در غرفه این انجمن با عنوان «نجوا با خدا» برگزار شد. در این مسابقه شاعرانی که شعرهایی با موضوع توحید سروده بودند، حضور داشتند.

وی به تقدیر از برگزیدگان این مسابقه اشاره و تشریح کرد: 15 نفر به عنوان برگزیده این مسابقه انتخاب شده‌اند و با مشارکت خانه کتاب جوایزی به این افراد اهدا می‌شود. 

در این نشست مرتضی امیری اسفندقه با موضوع شعر توحیدی به ایراد سخنرانی می‌پردازد. این سخنرانی در ادامه سلسله نشست‌های مقدماتی کنگره شعر توحیدی که در آینده توسط انجمن شعر امین برگزار خواهد شد، صورت می‌گیرد.

علیزاده در پایان یادآور شد: در این مراسم چند تن از شاعران برگزیده یا دیگر شاعرانی که شعری پیرامون موضوع توحید سروده‌اند به شعرخوانی می‌پردازند.

نشست اهدای جوایز برگزیدگان مسابقه «نجوا با خدا» دوشنبه(23 خرداد) از ساعت 17 تا 19 در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره دو برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط