سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۶
تغيير زمان برگزاري هشتمين جشنواره نقد كتاب

جشنواره نقد كتاب در سال‌جاري ديگر در هفته كتاب برگزار نخواهد شد. علي اوجبي،‌ دبير علمي جشنواره نقد كتاب با اعلام اين خبر از برگزاري هشتمين دوره اين جشنواره در دي‌ماه و همزمان با هفته پژوهش خبر داد./

اوجبي به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: امسال هشتمين دوره جشنواره نقد همزمان با هفته پژوهش در دي‌ماه برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: به اين دليل كه در سال‌هاي گذشته اين جشنواره همزمان با هفته كتاب برگزار مي‌شد و با توجه به فراواني برنامه‌هاي اين هفته، تحت‌الشعاع قرار مي‌گرفت، با هم‌فكري و مشورت با مدير عامل موسسه خانه كتاب، ‌زمان برگزاري اين جشنواره را دي‌ماه و همزمان با هفته پژوهش انتخاب كرديم.

دبير علمي هشتمين جشنواره نقد كتاب همچنين گفت: نقد ارتباط مستقيمي با پژوهش دارد و اين همزماني مي‌تواند بهترين انتخاب براي برگزاري جشنواره نقد كتاب باشد.

اوجبي تصريح كرد: تغيير خاصي در روند و شكل برگزاري در هشتمين دوره نخواهيم داشت؛ ولي از پيشنهادها و نظ‌رهاي صاحب نظران و كارشناسان براي بهتر شدن شكل برگزاري جشنواره و داوري‌ها بهره‌مند خواهيم شد.

وي با تاكيد بر آسيب‌شناسي داوري در جشنواره نقد،‌ افزود: داوران اين جشنواره با ديگر داوران جايزه‌هايي كه موسسه خانه كتاب برگزار مي‌كند، متفاوتند؛ ولي در هر دوره تلاش كرده‌ايم تا از داوران جديد برخوردار شويم تا بتوانيم داوري را به شكلي علمي در اين جايزه دنبال كنيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط