چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۱
داستان حضرت‌ صالح(ع) منتشر شد

«داستان‌هاي يه قل دو قل» و «حضرت صالح(ع)»، كتاب‌هاي جديد «طاهره ايبد» هستند كه به‌تازگي منتشر شده‌اند. اين نويسنده اكنون مشغول نوشتن مجموعه‌ طنزي با عنوان «بيز بيز پشه» است.

ايبنا نوجوان: از «طاهره ايبد»، نويسنده‌ي كتاب‌هايي مانند «دور گردون» و «شمشير و اسب زخمي»، به‌تازگي كتاب‌هاي «داستان‌هاي يه قل دو قل» و «حضرت صالح(ع)» منتشر شده است.

او درباره‌ي اين كتاب‌ها به ايبنا نوجوان گفت: كتاب «حضرت صالح(ع)» از مجموعه‌ي «پيامبران» كتابي است كه از به‌تازگي از من منتشر شده است. در توليد مجموعه‌ي «پيامبران»، نويسنده‌هاي زيادي با هم همكاري داشتند و هر كدام، يكي از عناوين اين مجموعه را نوشته‌اند. محمدرضا بايرامي، آذر رضايي، ابراهيم حسن‌بيگي، فريبا كلهر و زهره پريرخ همكاران طاهره ايبد در نگارش اين مجموعه بودند.
ناشر اين مجموعه، كتاب‌هاي شكوفه، وابسته به انتشارات اميركبير است. 

«مجموعه‌ي 2 جلدي «يه قل دو قل‌»، را نيز به‌نشر آن را منتشر كرده، شامل 100 داستان طنز است كه پيش از اين در مجله‌ي «دوست» منتشر شده‌اند. البته چند سال پيش، 25 داستان از اين مجموعه، توسط همين ناشر و با تصويرگري «علي نامور» منتشر شده بود اما اكنون همه‌ي اين داستان‌ها در قالب دو جلد و با تصويرگري «محمد حسين صلواتيان» منتشر شده است.»
به گفته‌ي اين نويسنده، اين مجموعه، در نمايشگاه كتاب با استقبال خوب بچه‌ها روبه‌رو شده است.

اين نويسنده، اكنون مشغول نگارش مجموعه‌اي با نام «بيز بيز پشه» است كه حال و هواي طنز و فانتزي دارد. هنوز ناشر اين مجموعه مشخص نيست.

«پريا‌نه‌هاي ليا سنت ماري» كتاب ديگري از اين نويسنده است كه به تازگي به كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان تحويل داده است.
داستان اين رمان نوجوانانه كه به سبك رئاليسم جادويي نوشته شده است، در بندر سيراف مي‌گذرد و موضوع آن كم و بيش به باورها و عقايد مردم آن منطقه مربوط مي‌شود.

«طاهره ايبد»، سال ۱۳۴۲ در شیراز به دنيا آمده و سال‌هاست كه در حوزه‌ي ادبيات كودك و نوجوان فعاليت جدي دارد. از آثار او مي‌توان به «عطش و آتش»، «اسيران كوچك» و «دور گردون» اشاره كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها