یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۸
استقبال از «گزیده غزل جوان امروز» در نمایشگاه کتاب تهران

«گزیده غزل جوان امروز» 100 غزل از شاعران جوان به انتخاب سعید بیابانکی و گزینش و مقدمه یوسفعلی میرشکاک را شامل می‌شود. این اثر در نمایشگاه کتاب به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات سوره مهر با استقبال علاقه‌مندان مواجه شد.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه خبری انتشارات سوره مهر، این کتاب نخستین‌بار در سال 87 منتشر شد و مقدمه‌ای به قلم یوسفعلی میرشکاک دارد. بیشتر غزل‌های این مجموعه در جشنواره‌های ادبی سال‌های 86 و 87 قرائت شده‌اند.

بیابانكی درباره این کتاب‌ گفت: این مجموعه ‌صد غزل از شاعران جوان را در برمی‌گیرد؛ شاعرانی كه در جشنواره‌ها و كنگره‌های مختلف برگزیده شده‌اند.

وی افزود: مقدمه كتاب را یوسفعلی میرشکاک نوشته و در این مقدمه، دیدگاه خود را درباره شعر و جایگاه آن در دنیای امروز بازگو كرده است.

از شاعران جوانی که غزل آن‌ها در این مجموعه آمده می‌توان به محمدمهدی سیار، حافظ ایمانی، محمود حبیبی، سیدصابر موسوی، امید مهدی‌نژاد، محسن نیکنام، مریم جعفری، پانته آ صفایی، سیدمحمدجواد شرافت، رامین صابر فومنی، مهرداد عطایی، سیامک جهان‌بخش، مریم سقلاطونی و پیمان سلیمانی اشاره کرد.

«گزیده غزل جوان امروز» از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری تولید شده و در ۱۲۰ صفحه، با شمارگان دو هزار و 500 نسخه و با قیمت هزار و 600 تومان منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط