سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۰
كتابي براي آشنايي كودكان با احكام نماز

كارشناسان خانه فرهنگ فرشته آزادي، وابسته به فرهنگسراي اخلاق، در حال تدوين كتابچه «نماز و نياز» هستند. اين كتابچه با هدف آشنايي هرچه بيشتر دانش‌آموزان با مفاهيم و احكام نماز تهيه مي‌شود.\

الهه توكليان، مدير خانه فرهنگ فرشته آزادي، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اعلام اين خبر اظهار داشت: كتابچه «نماز و نياز» دربردارنده خلاصه‌اي از «مجموعه كتاب‌هاي احكام كودكان» اثر محمدحسين فلاح‌زاده است كه با زباني كودكانه و با حجم محدود، احكام صحيح خواندن نماز را در اختيار علاقه‌مندان قرار مي‌دهد.

وي ادامه داد: دانش‌آموزان مقطع پنجم ابتدايي و اول راهنمايي، مخاطبان كتابچه «نماز و نياز» را تشكيل مي‌دهند. اين اثر مي‌تواند راهنماي كودكاني باشد كه تازه به سن تكليف رسيده‌اند و به خواندن نماز به صورت صحيح علاقه‌مندند.

مدير خانه فرهنگ فرشته آزادي يادآور شد: اين كتابچه به صورت رايگان از يكشنبه(18 ارديبهشت) در تمام مدارس منطقه 14 توزيع خواهد شد. هماهنگي خانه و مدرسه در فرآيند ياددهي نماز به كودكان و ترويج آيين و مناسك ديني، از ديگر اهداف تدوين اين كتابچه به شمار مي‌آيند.

توكليان در پايان گفت: در بخش انتهايي اين كتابچه جدولي به چشم مي‌خورد كه مخاطبان با مطالعه اين اثر مي‌توانند به سوالات جدول پاسخ دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط