دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۰
برگزاري نشست ميان مولفان كتاب‌هاي درسي و معلمان

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از برگزاري نشست تخصصي ميان مولفان كتاب‌هاي درسي و معلمان در سال تحصيلي 91 ـ 90 خبر داد و گفت: مولفان كتاب‌ها بايد در حضور معلمان روش‌هاي تدريس را به زبان ساده براي آنان تبيين كنند._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از مركز اطلاع‌رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، ابراهيم سحرخيز در اين باره اظهار داشت: از جمله برنامه‌هاي وزارت آموزش و پرورش در سال تحصيلي 91 ـ 90 تعامل و نشست ميان دبيرخانه‌هاي درسي و مولفان كتاب‌هاي درسي است.

وي ادامه داد: معلمان بايد در تدريس كتاب‌هاي درسي به طور كامل توجيه شوند، در غير اين صورت، يادگيري براي دانش‌آموزان محقق نخواهد شد. 

سحرخيز برگزاري نشست ميان مولفان و معلمان را از جمله كارهاي مفيد براي تببين روش تدريس به معلمان خواند و يادآور شد: علاوه بر برگزاري دوره‌هاي ضمن خدمت، بهترين راه براي توجيه معلمان، برگزاري نشست‌هاي تخصصي ميان مولفان كتاب‌هاي درسي و معلمان است تا روش‌هاي تدريس به زبان ساده براي معلمان تبيين شود و مطالب كتاب‌ها مورد استقبال دانش‌آموزان قرار بگيرد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در پايان گفت: موانع بيان شده از زبان معلمان يا دانش‌آموزان درباره حجم كتاب‌هاي درسي و يادگيري آنها بايد در يك نگاه جامع برطرف شود و فرآيند ياددهي و يادگيري با اختلال مواجه نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط