سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کتابی که پس از چند هفته از وبسایت آمازون حذف شد

در سال جاری کتاب کوچکی با محتوای ضدصهیونیستی، در ایالات متحده آمریکا منتشر شد که به‌گفتۀ ناشر، چند هفته پس از انتشار و فروش پررونقش، کمپانی آمازون، از معرفی و عرضۀ آن امتناع ورزید و کتاب را از وبسایت حذف کرد. کتابِ «چپ در مقابل سفید»، روایتی متفاوت از تمامی جنگ‌های دیروز و امروز تاریخ بشر دارد که در آن ردپای جامعۀ صهیونیستی را دنبال می‌کند؛ همچنین رویکردی ستیزه‌جویانه نسبت به پدیدۀ ظاهراً بشردوستانۀ «یکپارچگیِ نژادی» در پیش می‌گیرد.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ترجمه: کتاب چپ درمقابل سفید (Left vs White) نشان‌می‌دهد که آدمیان چگونه براساس تفاوت‌های معنوی، فلسفی و اخلاقی‌شان خیلی سریع به دو گروه تقسیم می‌شوند؛ گروهی در جناح چپ‌ قرار می‌گیرند و گروهی در جناح راست‌. نیز نشان می‌دهد که رسانه‌ها چه ساده بر پیشانیِ مردمان نژاد قفقازی/ سفیدپوست ـ که مردمی خداباور و جانبدار اصول و ارزش‌های سنّتی خانواده هستند ـ انگ «افراطیون جناح راست»، «سفیدپوستان برتری‌طلب» و «متعصبان» را چسبانده و آنان را «غیرقابل تحمّل»، «نفرت‌انگیز» و حتی «تروریست‌های داخلی» خوانده‌اند. همچنین شرح می‌‌دهد که چگونه طرفداران دونالد ترامپ نیز توسط قدرت‌های فاسد و رسانه‌هاشان، «فتنه‌گر» خوانده شدند. به گفتۀ ناشر، این کتابِ متهورانه، نوعی تیغ و سپر است برای اخلاق‌مداران، مسیحیان، میهن‌پرستان و راستگویان.

کتاب حاضر در سال جاری (2021) منتشر و در کمتر از چهار روز پس از انتشار، پرفروش‌ترین در صفحۀ تازه‌های وبسایت آمازون شد. خبرش مانند ویروس همه‌جا رفت. شش هفته بعد، مدیران آمازون که لابد از آن کمونیست‌های ضد آزادی بیان و کلام هستند، جلوی انتشار کتاب را گرفتند و آن را از وبسایت آمازون پاک کردند. اما کتاب، دوباره در وبسایت Amazingbookpress.com عرضه شده و نسخه‌های الکترونیکی و چاپی و نیز کپی‌های امضاشدۀ آن موجودند.

تام سایر (Tom Sawyer) نویسندۀ کتاب [که احتمالاً نامی مستعار است؛ زیرا هیچ مطلبی درباره‌اش در اینترنت نیست]، در پیشگفتار کتاب چنین می‌آورد: «آیا به خدا باور داری؟ با وجود این همه عقاید و مذاهب و نظریه‌ها‌ و باورهای معنوی مختلف و متناقضی که امروز موجودند؟ اصلاً معنای این سؤال چیست؟ آیا می‌توان ساده‌ترش کرد؟ بله؛ می‌توان. آیا باور داری که هستی انسان را خداوند خلق کرده‌ است؟ باور داری که یک منبع قادر و اعلی، همان خدا، هستیِ آدمیان را یکباره پدید آورده‌ است؟ این بهترین نقطه شروع برای پرسش از اعتقاد آدمیان به خدا است. بنابراین پرسشی اخلاقی مطرح است.
اگر باور داری که خداوند هستیِ انسانی را یکباره خلق کرده است، پس باور داری که خداوند همۀ گونه‌گون نژادهای آدمیان را خلق کرده‌است. اگر باور داری که خداوند همۀ گونه‌گون نژادهای بشری را خلق کرده است، پس همۀ نژادهای مختلف بشر برای تو محترم و دارای ارج هستند. و طبعاً اگر باور داری که خداوند همۀ این نژادهای مختلف را خلق کرده و تو بر همگی‌شان ارج و احترام می‌نهی، پس همچنین باور داری که همۀ نژادهای بشری می‌باید حمایت و حفاظت شوند.

در جهان حاضر گروهی توانمند و بانفوذ به‌لحاظ مالی و سیاسی وجود دارند که خود را یهودیان صهیونیست و تمامی نژادها و مردمان غیر از خود را غیریهودی (Goyim) می‌خوانند. آنهایند که محرّک و حامی تمامی جنگ‌ها می‌شوند. آنها مالک‌اند و قریبِ اکثریت رسانه‌ها را زیر کنترل خود دارند. آنها سازمان‌دهندگان مهاجرت‌های گسترده در سراسر جهان هستند و خود معترفند که می‌خواهند تمامی نژادهای غیریهودی را درون توده‌ای از برده‌های قهوه‌ای همسان قرار دهند و بر همه مردم حکومت کنند. هدف شمارۀ یکِ آنها نابودی کامل نژاد سفیدپوست/ قفقازی است. آنها با این جنگ‌ها، مهاجرت‌های گسترده و قدرت رسانه‌های مبلغ و مروّجِ ادغام نژادها و بی‌اخلاقی، هرچند به‌تدریج اما بی‌تردید به هدف خود دست می‌یابند. برای نژاد و اخلاقیات خود به‌پا خیزید و مبارزه کنید.

این کتاب 88 صفحه‌ای در ده فصل با عناوین زیر تدوین شده است: 1- ریشه‌های معضل
چپ و راست = چپ و سفید
اخلاق
واقعیّت نژاد
رسانه
دزدیِ سیاسی و فریب‌خوردگیِ ترامپ
اذهان مذهبی
تشخیص دشمن
اِعمال کنترل تکنولوژیکیِ روی همۀ مردم
 راه‌حلِ سفید
 فصل نخست کتاب نیز این‌گونه آغاز می‌شود: «نظام‌های اجتماعی و سیاسیِ پدیدآمده پس از کشتارهای عظیم جنگ‌های جهانی ـ کشتارهایی که تا امروز هم ادامه یافته‌اند ـ در جهت نابودی نژاد قفقازی/ سفیدپوست عمل می‌کنند. این نژاد در خطر است. سفیدپوستان در حال نابودی هستند. این روند با کشته‌شدن تعمدی و نظام‌مند میلیون‌ها اروپاییِ سفیدپوست طی دو جنگ جهانی آغاز شد. طی این جنگ‌های جهانی هدفمند، ده‌ها میلیون مردم سفیدپوست روس، لهستانی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و آمریکایی کشته شدند. عدّۀ کمی از این واقعیت آگاه هستند که یک خانوادۀ یهودی صهیونیست به‌نام روچیلد حامی هر دو جناح برنده و بازندۀ این جنگ‌ها از زمان ناپلئون (در ابتدای قرن نوزدهم) بوده است. چراکه آنها ثروت خود را از جنگ‌هایی به‌دست آوردند که زندگیِ میلیون‌ها قفقازی/ سفیدپوست را گرفت. آنها با تأمین مالی هریک از طرفین این جنگ‌ها، نتیجۀ جنگ را دستکاری می‌کردند. این مجموعه امور موجب شدند که یهودیان صهیونیست بتوانند مطابق خواسته‌ها و برنامه‌های خود ملتی بسازند. تأمین مالی جنگ‌ها و کنترل رسانه، مسیری مطمئن برای رسیدن به چنین اهدافی است.»  

کتاب از سوی دو وبسایتِ racefederation.org و amazingbookpress.com معرفی و حمایت می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها