دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
مجموعه کتاب‌های مصور شرکت لگو/ محبوب‌ترین اسباب‌بازی کودکان

شرکت دانمارکی گروه لگو اعلام کرده است که در سال 2022 کتاب مصور این گروه با همکاری شرکت‌های سرگرمی اسکای باند و انتشارات کودک آمیت این کشور روانه بازار جهان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از بریک فاناتیکس، شرکت دانمارکی گروه لگو اعلام کرده است که در سال 2022 کتاب مصور این گروه با همکاری شرکت‌های سرگرمی اسکای باند و انتشارات کودک آمیت این کشور روانه بازار جهان می‌شود. این سری از مجموعه کتاب‌های مصور با الهام از اسباب‌بازی مشهور لگو نوشته و طراحی شده است.
 

شرکت لگو که خط تولید اسباب‌بازی‌های پلاستیکی لگو را در اختیار دارد، شرکت خصوصی دانمارکی است که دفتر مرکزی‌اش در شهر بیلاند (Billund) دانمارک واقع شده است و تاریخچه اش به سال ۱۹۳۲ باز می گردد. در سال ۲۰۱۶ این شرکت به درآمد ۲.۴ میلیارد دلار رسید و پردرآمدترین شرکت اسباب‌بازی‌سازی دنیا محسوب می گردد. این کمپانی محصولات فرهنگی و هنری و بازی های کامپیوتری را نیز عرضه می‌کند.
 
«شان مک‌ کیویکس» معاون این شرکت و مسئول انتشارات آمیت می‌گوید مجموعه کتاب‌های مصور لگو یکی از اهداف شرکت بود و من خودم به عنوان یکی از طرفداران بازی‌های لگو چاپ این کتاب را افتخاری برای خود می‌دانم.
 
به گفته این مدیر شرکت دانمارکی هرکدام از جلدهای کتاب مربوط به بخشی از بازی‌های لگو می‌شود و قرار است با مخاطب کودک و نوجوان وارد بازار جهانی شود.  
 
این برند در سال ۲۰۱۵ طبق شاخص موسسه برند فاینانس (Brand Finance)، با پشت سر گذاشتن برند فراری (Ferrari) جایگاه قدرتمند ترین برند جهان را از آن خود نمود. در ۲ لیست ۱۰ برند قدرتمند دنیا که در سال ۲۰۱۷ از سوی برند فاینانس و فوربز (Forbes) منتشر شده، لگو به عنوان قوی‌ترین برند دنیا شناخته شد.
 
شرکت لگو، در هر ثانیه، ۱۱۴۰ قطعه می‌سازد و به طول سالانه، ۳۶‌میلیارد قطعه درست می‌کند. در بسیاری از کشورها مثل آلمان، لگو اولین اسباب‌بازی بچه‌ها محسوب می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها