یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
حضور دنیل استیل در رتبه نخست پرفروش‌ها

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته «سلطنتی» نوشته دنیل استیل در رتبه نخست قرار گرفت و دلیا اُونز را به جایگاه دوم برد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نیویورک‌تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.
 
«سلطنتی» نوشته دنیل استیل در هفته اول انتشار در جایگاه اول پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. در سال 1943 پادشاه و ملکه تصمیم می‌گیرند پرنسس هفده ساله را نزد یکی از اقوام اشراف‌زاده خود در یورکشایر بفرستند تا از شر سختی‌های جنگ جهانی در امان بماند. دختر هفده ساله درست در جایی که نباید عاشق شود به دام عشق می‌افتد و برای همیشه گم می‌شود.
 
«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز صد و دو هفته است که در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد که رکوردی کم‌نظیر به حساب می‌آید. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی‌اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت. این کتاب با ترجمه آرتمیس مسعودی و همکاری نشر آموت رخت واژگان فارسی را به تن کرد و وارد بازار کتاب ایران شد.
 

«شغال» نوشته جی. آر. وارد در هفته اول انتشار در جایگاه سوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. نیکس به دنبال خواهرش در کمپ زندانیان گمشده است. آنجا با مردی با لقب «شغال» آشنا می‌شود و ماجراهای عجیبی برایش رخ می‌دهد.
 
«نیمه ناپدیدشده» نوشته بریت بنت با گذشت دوازده هفته از حضور در فهرست پرفروش این هفته در رتبه چهارم قرار گرفت. زندگی دوقلوهای رنگین‌پوستی که در شانزده سالگی تصمیم می‌گیرند جامعه کوچک مردم سیاه‌پوست را ترک کنند و زندگی جدیدی برای خود بسازند. کمی بعد که با مشکلات جدیدی روبه‌رو می‌شوند یکی از دوقلوها به خانه می‌گردد و دیگری هویت جدیدی برای خود به عنوان یک رنگین‌پوست می‌سازد.
 
«فهرست مهمانان» نوشته لوسی فولی دوازده هفته است که در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد اما این هفته موفق می‌شود در رتبه پنجم قرار بگیرد. «فهرست مهمانان» یکی از کتاب‌های برگزیده ریس ویتراسپون برای گروه کتابخوانی‌اش هم است و شاید همین موضوع محبوبیتش را برای خوانندگان افزایش داد. داستان از زبان شش نفر مختلف روایت می‌شود و به همین دلیل می‌توانیم با زاویای مختلف داستان آشنا شویم. داستانی معمایی که به خواننده نشان می‌دهد که یک نفر به قتل رسیده است اما تا لحظات پایانی نمی‌دانیم که قاتل کیست.
 
«بیست و هشت تابستان» نوشته الین هیلدربند در دهمین هفته از انتشار در جایگاه ششم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد. رابطه‌ای در سال 1993 بین مالوری و جیک آغاز شد اما این رابطه حدود سه دهه مسکوت ماند و مالوری هنگام مرگ از فرزندش درخواست می‌کند که با یک شماره تلفن تماس بگیرد. آن طرف خط جیک جواب تلفن را می‌دهد. چطور چنینی چیزی ممکن است که شنیدن صدای یک مرد غریبه آخرین آرزوی مادر باشد؟ همسر جیک در کارزار انتخاباتی رقابت می‌کند و کشف این رابطه مخفی پیامدهای ناخوشایندی برایشان به همراه دارد.
 
 
 
برای دیدن فهرست کامل پرفروش‌های این هفته به لینک زیر مراجعه کنید:
 https://www.nytimes.com/books/best-sellers/
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها