دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
ورود تازه نفس‌ها به فهرست پرفروش های نیویورک‌تایمز

مجله نیویورک‌تایمز به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته سه اثر تازه منتشر شده توانستند نام‌های بزرگی چون جان گریشام و دنیل استیل را کنار بزنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نیویورک‌تایمز - این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی و کودک و نوجوان را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی کوتاه به پرفروش‌ترین آثار داستانی هفته سوم فوریه خواهیم داشت.
 
«تنهای بزرگ» نوشته کریستین هانا در هفته نخست انتشار خود پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز شد. اسیر جنگی از ویتنام بازمی‌گردد و با خانواده‌اش به آلاسکا نقل‌مکان می‌کند، اما او با شرایط سختی روبه‌رو می‌شود که انتظارش را نداشت.
 
«ازدواج آمریکایی» نوشته تایِری جونز دومین کتاب جدیدِ پرفروش‌های این هفته نیویورک‌تایمز است. روی و سلستیال تازه ازدواج کرده‌اند، عاشقانه یکدیگر را دوست دارند و زندگی آرام و موفقی دارند، اما ناگهان و پس از دستگیری روی به اتهام تجاوز به زنی سفیدپوست در گذشته همه چیز تغییر می‌کند. روی بی‌گناه است اما به 12 سال زندان محکوم می‌شود اما آیا سلستیال می‌تواند 12 سال دوری از همسرش را تحمل کند؟ جونز در این کتاب نشان می‌دهد زندانی شدن عضوی از خانواده نه تنها بر خود فرد تأثیر می‌گذارد بلکه زندگی عزیزانش را نیز برای همیشه دچار تغییر می‌کند.
 
«زنی در پنجره» داستان جنایی و معمایی نوشته ای. جی. فین شش هفته پیش منتشر شد و با حضور در رتبه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز همگان را شگفت‌زده کرد و حالا پس از یک ماه و نیم جایگاه خود را در میان پنج رتبه نخست پرفروش‌ها حفظ کرده است. «زنی در پنجره» با بیان هیچکاکی و قدرتمند خود قصه زنی را روایت می‌کند که فکر می‌کند شاهد جنایتی در خانه همسایه بوده است. زنی به نام آنا در خانه‌ای در نیویورک زندگی می‌کند و علاقه‌ای به ارتباط با دنیای بیرون و دیگران ندارد. او بیشتر اوقات را به تماشای فیلم می‌گذراند و به یاد خاطراتش روزگار می‌گذراند و گاهی اعمال همسایه‌هایش را زیر نظر می‌گیرد. یکی از این روزها که در حال نگاه کردن به خانه همسایه خوشبختش بود شاهد اتفاقی می‌شود که برایش باورپذیر نیست.
 
«هنوز من»، داستان جدید جوجو مویز در هفته نخست انتشار خود در جایگاه دوم پرفروش‌ها قرار گرفت اما این هفته با دو پله سقوط در جایگاه چهارم قرار گرفته است. نویسنده انگلیسی این بار باز هم به سراغ شخصیت اصلی داستان «من پیش از تو» و «پس از تو»، لوئیسا کلارک رفته و این بار سیر زندگی‌اش پس از سفر به نیویورک را نشان می‌دهد.
 
«دنبال من بگرد» نوشته لیسا گاردنر سومین کتاب تازه انتشار این هفته در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز است.  همه افراد یک خانواده به جز یک کودک در دعوایی یه ضرب گلوله کشته می‌شود. کاراگاه دی. دی در تلاش است این کودک را پیدا کند و به زندگی بازگرداند.
 
برای دیدن فهرست کامل پرفروش‌های هفته سوم فوریه به لینک زیر مراجعه کنید:
 
 https://www.nytimes.com/books/best-sellers/hardcover-fiction/?action=click&contentCollection=Books&referrer=https%3A%2F%2Fwww.nytimes.com%2Finteractive%2F2017%2F11%2F24%2Fbooks%2Freview%2Fbest-sellers-promo-for-front-copy2.html®ion=Body&module=CompleteListLink&version=Fiction&pgtype=Reference

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها