خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، چگونگی اجرا و برگزاری نمایشگاه کتاب تهران با توجه به نقش و کارکردی که در بازار کتاب دارد، همواره نقد و نظرهای متفاوتی را از سوی اهالی صنعت نشر بههمراه داشته است؛ بحثهایی که از یکیدوماه مانده به برگزاری این رویداد آغاز میشوند و معمولا تا یکیدوماه بعد از اتمام آن نیز ادامه دارند.
در شرایطی که کمتر از دو ماه به برگزاری سیوسومین دوره نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران باقی مانده است درباره این رویداد و حضور موسسه خانه کتاب با نیکنام حسینیپور، مدیرعامل موسسه خانه کتاب که سابقه هشت دوره مدیریت اجرایی نمایشگاه را در کارنامه دارد به گفتوگو نشستهایم که مباحث مطرح شده را در ادامه میخواند.