دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
بهره‌برداری از کتابخانه مرکزی خرم‌آباد در نیمه نخست سال جاری

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به اینکه افتتاح کتابخانه مرکزی از مهمترین رویدادهای فرهنگی سال جدید خواهد بود افزود: امیدواریم در نیمه نخست سال جاری این کتابخانه به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، سیدسجاد راستخانه در جریان بازدید از کتابخانه‌های عمومی خرم‌آباد و در  دیدار با کتابداران، آغاز سال نو و حلول ماه مبارک رمضان را به آنان تبریک گفت و  برنامه‌های ترویجی، فرهنگی و عمرانی پیش روی این مجموعه را تشریح کرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کتابداران، افزود: برای ترویج فرهنگ کتابخوانی که از مطالبات مقام معظم رهبری است؛ حمایت مسئولین و سایر دستگاه و نهادهای اجرایی استان، لازم و ضروری است.
 
وی با اشاره به طرح‌ها و راهکارهای پیشنهادی اداره کل کتابخانه‌ها در سال جدید گفت: کتابخانه‌های عمومی به عنوان مکانی علمی، اجتماعی و مطمئن، ظرفیت مناسبی را برای پژوهشگران، دانشجویان، بانوان، کودکان و نوجوانان و دیگر اقشار مردم فراهم کرده است تا همگان بتوانند از پتانسیل آن و دیگر خدمات بهره‌مند شوند.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با اشاره به روند تجهیز کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، گفت: افتتاح کتابخانه مرکزی از مهمترین رویدادهای فرهنگی سال جدید خواهد بود که امیدواریم در نیمه نخست سال جاری این کتابخانه به بهره‌برداری برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها