دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲
تازه‌های نشر دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) رونمایی شد

با حضور مسئولان دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی و معاون هماهنگ کننده فراجا از تازه‌های نشر این دانشگاه رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مراسم رونمایی از کتاب‌های تازه منتشر شده دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) و افتتاح پایگاه بین المللی علوم پلیسی در محل این دانشگاه انجام شد.

در این مراسم سردار پرویز آهی، فرمانده این دانشگاه ضمن تبریک اعیاد ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای نیروی انتظامی را گرامی داشت.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) گفت:‌ تعداد 180 عنوان کتاب کار و کارورزی برای دانشجویان این دانشگاه پیش بینی شده که تا الان تعدادی چاپ شده و بخشی در حال چاپ است.

در ادامه فریبا شایگان، معاون پژوهشی و آموزش دانشگاه وظیفه پلیس را خطیر عنوان کرد و گفت:‌ اگر پلیس کوچکترین خطایی داشته باشد به ضرر پلیس است و در این خصوص نیاز به آموزش است.

وی وظیفه دانشگاه جامع علوم انتظامی امین را در بحث آموزش نیروهای پلیس مربوط به بدو ورود نیروها عنوان و خاطر نشان کرد:‌ بعد از آن دانشگاه در قالب برگزاری کارگاه‌ نیازهای آموزشی ماموران پلیس را پاسخ می‌دهد. سپس وی گزارشی از تولیدات و چاپ کتاب‌های این دانشگاه داد.

در بخش دیگری از این مراسم پایگاه سنجش علوم پلیس با حضور سردار محمدعلی نوری نژاد، معاون هماهنگ کننده فراجا افتتاح شد. همچنین از کتاب‌های انتشارات این دانشگاه که در حدفاصل مهر سال گذشته تا مهر 1401 به چاپ رسیدند نیز رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها