سه‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
چهارمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری افتتاح شد

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری، با حضور یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد، در این نمایشگاه ۱۲۰ شرکت ایرانی و خارجی از ایران و سایر کشورها حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ آیین افتتاح چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری با حضور شرکت داخلی و خارجی، دقایقی پیش با حضور یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، منا ابروفراخ، مدیرکل دفتر صنایع سلولزی و چاپ وزارت صمت، مکی، معاون وزیر صنعت و معدن عراق،شیخ مصطفی عبدالرحمن، رئیس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان چاپ اقلیم کردستان و جمعی از فعالان صنعت چاپ کشور برگزار شد.

در این نمایشگاه ۱۲۰ شرکت فعال در سه حوزه ماشین‌آلات چاپ، بسته‌بندی و صنایع غذایی و صنعت کارتن‌سازی از کشورهای ایران عراق، افغانستان، قزاقستان، ازبکستان، ارمنستان و اقلیم کردستان حضور دارند. 

این نمایشگاه با هدف ایجاد بستری مناسب با رویکردی صادرات محور و به‌منظور تقویت و ارتقاء تولیدات سازندگان داخلی و معرفی توانمندی‌‌های ساخت داخل برگزار شده است.

همزمان با برگزاری چهارمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و فرآوری پاویون تخصصی بسته‌بندی انعطاف‌پذیر و پلیمری، ماشین‌آلات صنعت کارتن، کاغذ چاپ دیجیتال عریض، پارچه و ماشین‌های اداری و همچنین تولیدکنندگان ماشین‌آلات بسته‌بندی و فرآوری ازجمله صنایع غذایی، نوشیدنی‌ها، صنایع پخت شیرینی و شکلات، دارویی، آرایشی و بهداشتی، صنایع پلاستیک، پلیمر و صنایع وابسته نیز غرفه دارند.

همچنین در بخشی از این رویداد، آثار برتر چاپی شامل برگزیدگان دوره‌های مختلف جشنواره ملی صنعت چاپ کشور به‌صورت مجزا غرفه دارند و توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند.

 چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری 8 تا 11 شهریورماه در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برپا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها