چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
مسئولیت حوزه فرهنگ با محوریت کتابخانه‌ها را در استان، شهر و روستای خود بر عهده داریم

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در جمع کتابداران استان آذربایجان‌غربی گفت: امروز مسئولیت حوزه فرهنگ با محوریت کتابخانه‌ها را در استان، شهر و روستای خود بر عهده داریم و می‌توانیم با نوع کار کردن، تعامل و نوع خدماتی که ارائه می‌دهیم، نقطه اثر باشیم تا مردم حس خوبی از کتابخانه‌های عمومی بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ادامه سفر خود به استان، چهارشنبه (۲۹تیرماه) در دیداری صمیمی با جمعی از کتابداران این استان، به بیان مطالبی پیرامون مهم‌ترین مسائل روز نهاد و ارائه گزارشی از تلاش‌های صورت گرفته برای برطرف کردن دغدغه‌های کتابداران پرداخت.

مهدی ‌رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با ابراز خرسندی از حضور در استان آذربایجان‌غربی گفت:  همدلی، همراهی و ایجاد فضای گفتگو برای بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادها بسیار تاثیرگذار است.

وی گفت: هدف از این سفرها دیدار با همکاران و حضور میدانی در کتابخانه‌های عمومی استان، رایزنی با مسئولان استانی و پیگیری مساله کتابخانه‌ها در سطح کلان استان و همچنین ملاقات و گفت‌وگو با اعضای این کتابخانه‌ها است که حتما زمان مقتضی به همه این امور اختصاص خواهد یافت.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور افزود: امروز مسئولیت حوزه فرهنگ با محوریت کتابخانه‌ها را در استان، شهر و روستای خود بر عهده داریم و می‌توانیم با نوع کار کردن، تعامل و نوع خدماتی که ارائه می‌دهیم، نقطه اثر باشیم تا مردم حس خوبی از کتابخانه‌های عمومی بگیرند.

این مسئول ادامه داد: اگر بخواهیم در کتابخانه‌های عمومی و در مرتبه‌ای دیگر در کشورمان اتفاقی مثبت و پیش‌برنده رخ دهد، با همدلی، همزبانی و همراهی موثز خواهد بود.

وی بیان کرد: در تقسیم وظایف صورت گرفته هر کس در جایگاهی مشغول انجام وظیفه است و نقشی را برعهده گرفته است. من قدردان و دست بوس همه عزیزان و همکاران‌مان از کتابداران، نیروهای خدماتی، نگهبانان چه در کتابخانه‌ها و چه در ستاد نهاد هستم و اساسا تفاوتی میان افراد و همکاران مان قائل نیستم و بنده هم در این مقطع مسئولیت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را بر عهده دارم و همه تلاشم را می‌کنم که با همراهی و همدلی شما این مسئولیت را به سرمنزله مقصود برسانم.

ادامه این نشست به پرسش و پاسخ کتابداران با دبیرکل نهاد اختصاص داشت که رمضانی ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده، دستورات لازم برای پیگیری و رفع برخی مشکلات کتابداران و کتابخانه‌های عمومی را صادر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها