جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
بیشترین مصوبات سفر هیات دولت به آذربایجان‌غربی به شهرستان پیرانشهر اختصاص دارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر هیات دولت به آذربایجان‌غربی از اختصاص بیشترین مصوبات سفر به شهرستان پیرانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در آذربایجان‌غربی، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در شورای اداری شهرستان پیرانشهر گفت: پیرانشهر با دارابودن ظرفیت‌های بکر و طبیعی، اقتصادی و گمرکات بهشت آذربایجان‌غربی است که نباید حتی یک نفر بیکار داشته باشد.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود برای اشتغالزایی در این شهرستان بیان کرد: در سفرهای استانی هیات دولت بنابر حل مسایل و مشکلات موجود است و جلسات متعددی قبل از انجام سفر، در شهرستان‌ها و استان‌ها و با کارشناسان وزارتخانه‌ها برگزار و این مسایل و مشکلات بررسی می‌شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین دستورات لازم برای تجهیز و تامین کتاب برای کتابخانه پیرانشهر را صادر کرد.

 تجهیز مرکز تخصصی قرآن و عترت، احداث سالن ورزشی، احداث تصفیه‌خانه آب، ساخت مدارس لازم و رفع مشکلات جاده‌ای شهرستان پیرانشهر از دیگر مواردی بود که اسماعیلی قول مساعدت داد تا در جلسه هیات دولت طرح و پیگیری شود.  

همچنین فرماندار، امام جمعه، نماینده مجلس و اعضای شورای شهر پیرانشهر در این جلسه مسایل، مشکلات و کمبودهای شهرستان را با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان گذاشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها