جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
کتاب «مدیریت و هنر فرماندهی» رونمایی شد

آئین رونمایی و نقد و بررسی کتاب «مدیریت و هنر فرماندهی» پنجشنبه اول مهر ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل کتابخانه امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی، آئین رونمایی از کتاب «مدیریت و هنر فرماندهی» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار خراسان رضوی مدیران استانی، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهرمشهد و نویسنده کتاب برگزار شد.

در این مراسم ضمن رونمایی از پوستر و کتاب مدیریت و هنر فرماندهی از حجت‌الاسلام صفدری نویسنده کتاب تجلیل به عمل آمد.
 
کتاب مدیریت و هنر فرماندهی، تحلیل خوبی از راهبردهای نظام جمهوری اسلامی دارد 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی در این مراسم گفت: کتاب مدیریت و هنر فرماندهی با تحلیل اتفاقات دوران پس از انقلاب و راهبردهای جمهوری اسلامی در مقابله با تهدیدات خارجی، آمریکای بدون روتوش، عریان و واقعی را به نمایش می گذارد.

حجت‌الاسلام علی اکبر سبزیان ادامه داد: کتاب مدیریت و هنر فرماندهی تحلیل خوبی از  اتفاقات و راهبردهای نظام جمهوری اسلامی در مبارزه 40ساله با دشمنان خارجی را ارائه می‌کند.

وی ضمن تبریک به نویسنده کتاب برای تبیین جامع راهبردهای کشور در مقابله با دشمنان ادامه داد: در این کتاب مخاطبین خواهند دانست که آمریکا هیچ گاه از دشمنی دست برنداشته و از هیچ تلاشی برای مقابله با کشور ایران اسلامی فروگذار نکرده؛ اما به واسطه مقاومت این ملت در عرصه های مختلف شکست خورده و عقب‌نشينی کرده است.

در این کتاب راهبرد آمریکا مطرح و نقد شده است
حجت‌الاسلام‌ صفدری نویسنده کتاب مدیریت میدان و هنر نیز در این مراسم  با اشاره به شرط پافشاری و مقاومت برای رسیدن به اهداف و رستگاری گفت: مقاومت شرط پیروزی در مقابل مانع‌تراشی و دشمنی دشمنان بوده است.

وی افزود: امروز دنیا فهمیده که گرگ اهل سازش نیست و در راه تامین منافع خود همه افرادی که در مقابلش باشد را از بین می برد.

صفدری ادامه داد: جمهوری اسلامی به دنبال تحقق خاورمیانه عاری از آمریکا بوده و این هدف دست‌یافتنی است؛ همچنانکه در سوریه، عراق و افغانستان مجبور شدند بروند و در هر کشوری که با ایران هماوردی کنند، چاره‌ای جز رفتن نداشتند؛ چون اراده مردم و رهبری این است.

معاون جدید وزیر اطلاعات کشور تصریح کرد: هنر میدان، هنر رهبری در طراحی‌های راهبردی و مدیریت میدان است و در این کتاب راهبرد آمریکا و توانمندی‌های ایران مطرح و نقد شده است.

حجت‌الاسلام صفدری خاطرنشان کرد: در این کتاب سعی شده تا اثبات شود هرچه ایران قوی و سربلند خواسته و در مسیر آن مقاومت و پایمردی کرده، به آن رسیده و در آینده نیز همین‌گونه خواهد بود.
 
ایران قوی نیازمند حوزه اقتدار منطقه‌ای، اقتصادی و فرهنگی است 
وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به کتاب مدیریت میدان و هنر فرماندهی گفت: این کتاب تبیین راهبردها و قدرت ایران در مقابله با آمریکاست و با توجه به تحلیل دقیق و اشراف منطقه‌ای نویسنده برای مخاطبین بسیار کاربردی می باشد.

محمدمهدی اسماعیلی به اهمیت توجه توامان کسب قدرت و آگاهی خاطرنشان کرد: ایران قوی نیازمند حوزه اقتدار منطقه‌ای، اقتصادی و فرهنگی است تا به یک توسعه و پیشرفت متوازن برسد و یکی از راه‌های قدرتمندشدن کشور پرداختن به کتاب و کتابخوانی و افزایش آگاهی مردم است.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در حوزه ارتقای فرهنگ مطالعه ادامه داد: ملتی قدرتمند است که کتابخوان باشد و نسبت به این موضوع باید یک باور عمومی و تلاش جمعی شکل بگیرد.

اسماعیلی با اشاره به پرچم‌داری مشهد و خراسان در حوزه فرهنگ و تمدن ایران اسلامی تاکید کرد: این شهر و استان به واسطه شرف حضور امام رئوف، مکانی مقدس و پیشتاز در ایران اسلامی برای رسیدن به دولت کریمه و مهدوی است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها