تکنیک «ارجاع به منبع یا گواهی» از روش‌های رسانه‌ها‌ برای جذب و اقناع مخاطبان است. در این تکنیک، رسانه‌ها برای اعتباربخشی به اخبارشان از نقل‌قول چهره‌های معروف استفاده می‌کنند. در این شیوه، هدف این است که شخصیت‌های شناخته‌شده، فکر، برنامه و یا سیاستی را تأیید یا نفی کنند. به این ترتیب مخاطب خود را با فرد مورد استناد یکی دانسته و باورها و ایده‌های او را به‌منزله باورها و عقاید خود می‌داند. در مواجهه با پیام‌های این‌چنینی از منبع و ارجاعات رسانه اطمینان پیدا کنید.
به‌نام چهره‌ها؛ به‌کام دیگران
فایل ویدیو
کد مطلب : ۳۰۷۲۶۱
https://www.ibna.ir/vdcg3u9wqak9zx4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما