پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
پسر و دختر دوست داشتنی‌ام

کتاب‌های «پسر دوست داشتنی‌ام» و «دختر دوست داشتنی‌ام» نوشته گرگری ای.لنگ با ترجمه سیما سادات‌میر است. انتشارات برکه این کتاب‌ها را منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب‌های «پسر دوست داشتنی‌ام» و «دختر دوست داشتنی‌ام» نوشته گرگری ای.لنگ است که با ترجمه سیما سادات‌میر منتشر شده است. این کتاب‌ها از سوی انتشارات برکه چاپ شده‌اند.  
 
این مجموعه چهار جلدی است؛ دو جلد آن از زبان مادر و دو جلد دیگر از زبان پدر است. در این کتاب‌ها سعی شده است که با جملاتی ساده، پدران و مادران را برای آموزش بهتر فرزندانشان راهنمایی کنند؛ آموزش‌هایی در جهت تربیت بهتر فرزندان. این مجموعه در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین تالیفات نیویورک تایمز در ایالات متحده آمریکاست.
 
سیما سادات‌میر درباره این مجموعه می‌گوید: «این کتاب آموزنده نکات ظریف، عمیق و حساسی را بیان می‌کند که به عقیده من می‌تواند فرای جنیسیت، راهگشای زندگی سالم و حس خوشبختی باشد. در بطن این کتاب تلاش شده است که سطر به سطر راهنمای رفتاری مناسب برای والدین باشد که آنها ناخواسته باعث افسردگی، سرخوردگی، خود کم‌بینی و اثرات منفی دیگری بر روی فرزندان دلبندشان نشوند. نصایح نویسنده به والدین هنرمندانه و در لفافه نصایح والدین به فرزندان پیچیده شده است. این کتاب با تصاویر کودکانه‌اش، زیرکانه والدین را بر آن می‌دارد که تا کودکی خردسال دارند؛ به سمتش جذب شوند.»
 
قسمتی از متن کتاب:
اهل هنر و ورزش، مصمم و زرنگ،
راستگو و شجاع باش؛ با قلبی مهربان و عاشق.
آنچه تو را می‌سازد؛ چیزهایی است که در درون تو هستند.
با خودت رو راست باش؛ دختر ارزشمندم
 
انتشارات برکه کتاب‌های «پسر دوست داشتنی‌ام» و «دختر دوست داشتنی‌ام» نوشته گرگری ای.لنگ با ترجمه سیما سادات‌میر با شمارگان هزار نسخه و با قیمت 68هزار تومان را منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها