سه‌شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
راهنمایی‌ها و آموزش‌های لازم برای سرهم کردن یک رستوران «فست‌فود»

کتاب «آیین‌نامه فست‌فود» کار مشترک حسین قاسم‌پور و سلیمان لطفی منتشر شد. این کتاب به امید کارآفرینی و آموزش کسانی که در گستره‌ی پخت خوراکی‌ها به‌ویژه «فست‌فود» کار می‌کنند، منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «آیین‌نامه فست‌فود» به امید کارآفرینی و آموزش کسانی که در گستره‌ پخت خوراکی‌ها به‌ویژه «فست‌فود» کار می‌کنند و یا در جست‌وجوی کار و به‌دست‌آوردن درآمد و تجربه‌اند نوشته شده است؛ بنابراین، کتابی در زمینه‌ی کارآفرینی است.

همه‌ آن‌چه صاحبان، مدیران، کارکنان فست‌فود و کسانی که در اندیشه‌ راه‌اندازی یک کسب‌وکار در حوزه‌ خوراکی‌ها نیاز دارند، در این کتاب آمده است. در این کتاب راهنمایی‌ها و آموزش‌های لازم برای سرهم کردن یک رستوران فست‌فود و مدیریت بهتر فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای ارایه شده است. همه‌ کسانی که در زمینه‌ فست‌فود کار می‌کنند نیازمند به این کتاب هستند.

این کتاب دارای چهار فصل اصلی که هرکدام زیربخش‌هایی دارند. فصل یکم با عنوان کارکنان شامل تاریخچه، آموزش، کانتر، صندوق‌داری، شرح وظایف کاری افراد کانتر، آشپزخانه، سالن، نمونه‌ یک منوی پیش‌نهادی و مواد تشکیل دهنده‌ غذاها و استاندارد مواد مصرفی در غذاها است.

فصل دوم با عنوان مشتری‌مداری و گام‌های بنیادی در راه‌اندازی فست‌فود دربردارنده شناخت نیازهای مشتری، استخدام و آموزش و چیدمان است. فصل سوم با نام هزینه‌، سفارش، تبلیغات و فروش شعبه و کنترل رستوران با روش چک‌لیست  شامل هزینه‌ها به سفارش‌ها، تبلیغات و فروش شعبه و روش کنترل رستوران با چک‌لیست می‌پردازد. فصل چهارم نیز موارد اداری و فرم‌ها است.
 
کتاب «آیین‌نامه فست‌فود» در 114 صفحه در قطع وزیری و به قیمت 75 هزار تومان به کوشش موسسه فرهنگی و ادبی «نوای مهرگان کده» و انتشارات «طهورا» منتشر شده است. حسن خدایگان طراحی جلد کتاب را به عهده داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها