شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
«در رویای بابُل» از دنیای متاورس می‌گوید

«در رویای بابْل» اولین داستان نوجوان رامبد خانلری است که به تازگی از سوی نشر صاد منتشر و در سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ رامبد خانلری نویسنده‌ای است که به تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیز علاقه دارد. او در یکی از این تجربه‌ها به سراغ ترجمه بازی مشهور Hello Neighbor رفت و مجموعه کتاب «سلام همسایه» را برای گروه سنی نوجوان ترجمه و منتشر کرد. به تازگی نیز خانلری در جدیدترین کار خود، «در رویای بابُل» را نوشته است که اولین رمان نوجوان اوست و در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آن رونمایی شد.

در معرفی این کتاب آمده است:
«این اثر برای مخاطبان نوجوان 12 تا 14 ساله است. همان‌طور که از اسمش پیداست شباهت زیادی به در رؤیای بابل ریچارد براتیگان دارد؛ زندگی در یک دنیای خیالی به موازات زندگی در واقعیت. همه ما آدم‌های خیال‌پردازی هستیم. بعضی این را قبول کرده‌ایم و بعضی قبول نکرده‌ایم. ظاهراً دنیا قرار است در آینده‌ای نزدیک آدم‌ها را از نظر خیال‌پردازی‌هایشان دسته‌بندی کند. دنیای آینده دنیای آدم‌های خیال‌پرداز است. این داستان عیار خیال‌پردازی شما را مشخص می‌کند.»

در گزیده‌ای از این کتاب می‌خوانیم:
«شلوارهای بابا را مامان می‌خرد و همیشه شلوارهای بابا برای او بلند هستند. به گمانم بابا در خیال مامان قد بلندتری دارد.»

«در رویای بابْل: به متاورس خوش آمدید» به قلم رامبد خانلری در 103 صفحه و با قیمت 33 هزار تومان منتشر شده است. این اثر را می‌توانید از سایت نشر صاد و غرفه این نشر در نمایشگاه کتاب تهران تهیه کنید.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 21 تا 31 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ با شعار «با کتاب سلامتیم» در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی (ره) و مجازی در سامانه ketab.ir در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها