دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
اتفاقاتی عجیب در «کلاس‌ها تعطیل می‌شوند»

مجموعه کتاب وحشت در دبستان شومیان «کلاس‌ها تعطیل می‌شوند!» کتابی هیجان‌انگیز و رمز‌آلود است که به تازگی از سوی انتشارات هوپا ب برای نوجوانان منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مجموعه وحشت در دبستان شومیان «کلاس‌ها تعطیل می‌شوند!» به قلم جک شابرت و به ترجمه مونا توحیدی، کتابی است در گروه سنی نوجوان که به تازگی از سوی انتشارات هوپا منتشر شده است.

داستان کتاب درباره مدرسه‌ای که تقریبا صد ساله است و تقریبا هرروز دانش‌آموزان با یک حادثه‌ای در این مدرسه رو‌به‌رو هستند، یک روز سالن ورزش خراب می‌شود روز دیگر لوح سنگی که سال تاسیس مدرسه روی آن نوشته شده است سقوط می‌کند که در نتیجه بچه‌های مدرسه پی می‌برند که تمام این اتفاق‌ها به دست شایرون می‌افتد به همین خاطر دسته جمعی به فکر چاره‌ای می‌افتند.

در قسمتی از کتاب می‌خوانیم:
«آقای وینیک با عصبانیت داد زد: چرا در‌ها قفل شده بودند؟
سام به لوسی و آنتونیو نگاه کرد. آن‌ها خوب می‌دانستند  که قفل کردن در‌ها کار خود مدرسه بوده، درب و داغون شدن سالن ورزش هم زیر سر خودش بوده.
آقای وینیک با صدای بلند اعلام کرد: از الان به بعد، رفتن به سالن ورزش ممنوعه!
سام به آقای نکوبی نگاه کرد. هردویشان خبر داشتند که مشکل از سالن ورزش نیست، مشکل اصلی خود مدرسه بود.
آقای نکوبی گفت: آقای مدیر!امروز همه چیز خیلی عجیب و غریب بود: اول لوح سنگی مدرسه افتاد، بعد یکی از دست‌شویی‌ها منفجر شد، بعد یکی از رادیاتور‌ها ترکید، حالا هم که این.»

این کتاب در 104 صفحه مصور، شمارگان2000 نسخه و با قیمت 38000 هزار تومان راهی کتاب‌فروشی‌ها شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها