یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
«هنر امکان»؛ امکانی برای از نو زیستن

کتاب «هنرامکان»، ارتباطات ساده و روزمره انسانی را بصورت کاربردی و اجرایی نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) کتاب هنر امکان نوشته بنجامین زاندر و رزاموند استون زاندر با ترجمه جواد کریمی‌ توسط موسسه فرهنگی اطلس پیدایش به زیورچاپ آراسته شد.

امروزه کتاب‌های توسعه فردی جایگاه ویژه ای بین کتاب‌های مورد علاقه عموم مردم در کتابخانه منازل و محل کار دارند. متاسفانه اغلب آثاری که در این زمینه منتشر می‌شوند تکراری، عاری از محتوی غنی و سرشار از اغراق‌های مرسوم و یا عدم انطباق با فرهنگ جاری مردم هستند. این قبیل کتاب‌ها با عناوین تاثیرگذار، ذهن مخاطب را تحت تاثیر قرارداده و برخی از آنها با هدف گزاری‌های کاذب و دور از واقعیت، چالش‌های جدیدی برای خواننده این قبیل آثار رقم می‌زنند.

اما «هنرامکان» از جنس و فضای دیگری است. این کتاب کاربردی، در زمینه توسعه فردی و بدور از اغراق‌های خطی، اشخاص را در  مسیر نگاهی کل نگر قرار داده و با در نظر گرفتن متغیرهای اجتماعی زندگی مدرن، آنها را تغییر می‌دهد.

به گفته نویسندگان این کتاب، این اثر روش‌های جدیدی را برای تعریف خود، دیگران و جهان پیرامون ما پیشنهاد می‌دهد. اینها روش‌هایی است که برای چالش‌های پیش روی ما مقیدتر است.

نویسنده در جای دیگری تصدیق می‌کند که این کتاب از استعاره‌های موسیقی بهره می‌برد و بر همه هنرها تکیه دارد. هنرهایی نظیر هنر دوباره از نو ساختن مان، خلق تقابل‌های شگفت انگیز، روزنه‌های عاطفی، حضور چشمگیر و مسیر پرواز بسوی جاودانگی.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها