یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
«اعتیاد به تلفن‌های همراه» در کتابفروشی‌ها

«اعتیاد به تلفن‌های همراه» به تازگی از سوی انتشارات کتابستان معرفت در قم روانه بازار نشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، هیلدا بورک نویسنده کتاب، یک روان‌درمانگر ایرلندی‌تبار است که پس از سال‌ها کار در حوزه فناوری و ارتباطات، به سمت حوزه روان‌درمانی فناوری وارد شده است. او برای یکی از اپراتورهای معروف تلفن همراه به نام اُرنج و همینطور سازمان بین‌الملل جی‌.اس‌.ام‌.آ در بخش ارتباطات آن‌ها کار کرده است.

چیزی که به گفته خود او بخشی از شغل خانوادگی آنها بوده است. از این لحاظ او نسبت به این حوزه تجربیات مهم و دست اولی دارد. کتاب «اعتیاد به تلفن‌های همراه» تنها اثر اوست که سال 2019 منتشر شد.

«اعتیاد به تلفن‌های همراه» کتابی است کم‌حجم که از یک مقدمه و هفت فصل تشکیل شده است. بورک در مقدمه کتاب خود، از تجربیاتش می‌گوید و چگونگی خروج از صنعت ارتباطات و اشتغال به عنوان یک روان‌درمانگر. او ضمن آنکه زندگی‌نامه مختصری از خودش به ما می‌گوید از وضعیت اعتیاد به تلفن همراه هم صحبت می‌کند و در نهایت مختصری درباره کتاب، رسالتش و نحوه خواندن آن می‌گوید.

کتاب «اعتیاد به تلفن‌های همراه» یک کتاب تمرین‌محور هم هست. مخاطب بعد از خواندن هر فصل و نکات مربوط به آن، باید تمرین‌هایی را که نویسنده در آن قسمت آورده است عمل کرده و انجام دهد.

از این لحاظ، کتاب را لازم نیست یکجا خواند. بلکه بهتر است هر هفته یک فصل را خواند. طبق پیشنهاد نویسنده، مطالعه و انجام دادن تمرین‌های کتاب حداقل هفت هفته وقت می‌گیرد.
 
این کتاب در ۱۷۲ صفحه و با قیمت ۳۸ هزار تومان به تازگی از سوی انتشارات کتابستان معرفت قم روانه بازار نشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها