یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
«فقط گوش کن»؛ رمانی درباره پذیرش حقیقت و شهامت گفتن آن

رمان «فقط گوش کن» نوشته سارا دسن با ترجمه مینا فخری‌لو از سوی نشر نون روانه بازار کتاب شد. پیش از این رمان دیگری با نام «به من بگو ابدیت یعنی چه» از این نویسنده ترجمه و منتشر شده بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رمان «فقط گوش کن» داستان آنابل گرین است، مدل نوجوانی که سعی دارد از پیامدهای تجربه‌ای ناخوشایند بهبود یابد، اتفاقی که منجر به دور شدن او از خانواده و دوستانش شده است. به گذشته می‌رویم و با او آن رویداد را تجربه می‌کنیم و در لحظۀ حال همراه با دوست جدیدش، اوئن آرمسترانگ، جوان پرشور و عاشق موسیقی که هرگز نمی‌تواند دروغ بگوید، آرامش و عشق را احساس می‌کنیم.

«فقط گوش کن» درباره پذیرفتن حقیقت و نیز شهامت گفتن آن است و ماجراهایش به موج‌هایی می‌ماند که در پی هم فرود می‌آیند و اوج می‌گیرند و احساسی که خواننده هنگام خواندنش دارد احساس غریقی است که اندک‌اندک خود را از ژرفای آب به سطح می‌رساند و نفسی عمیق می‌کشد. 

سارا دسن، متولد سال ۱۹۷۰، از پرفروش‌ترین نویسنده‌های آمریکاست. کتاب‌های او در بیش از ۳۰ کشور منتشر شده و جوایز متعددی، از جمله جایزه مارگارت ای. ادواردز، را به دست آورده است. دسن راوی زندگی سرشار از دگرگونی جوانان است و زبان کسانی که ناتوان از ابراز احساس و گفتن حقیقت‌اند.

پیش از این رمان «به من بگو ابدیت یعنی چه» نیز از این نویسنده از نشر نون با ترجمه محمدرضا قاسمی منتشر شده که تا کنون به چاپ سوم رسیده است.

رمان «فقط گوش کن» در ۳۵۲ صفحه و با قیمت ۹۹ هزار تومان با ترجمه مینا فخری‌لو توسط نشر نون منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها